Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beschikbaarheid Asus UX310UQ / UX410UQ

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Eury
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-03 10:02
Hey guys,

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop voor de zaak, nu kwam ik op de Asus website de UX310UQ en UX410UQ tegen, alleen nergens in Nederlands (nog) te verkrijgen, hebben jullie enig idee of deze in Nederland uit gaan komen?

Links naar Asus website:
https://www.asus.com/Notebooks/ASUS-Zenbook-UX310UQ/
https://www.asus.com/Notebooks/ASUS-ZenBook-UX410UQ/

Cies custodiet ipsos custodes

Beste antwoord (via Eury op 05-04-2017 10:18)

• Rogier_
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20-11 18:29
Dit is wat mijn mogelijk iets uit de hand gelopen queste naar de Asus ux410uq tot nu toe heeft opgeleverd:

Asus gebeld: "geen idee als ze er komen waarschijnlijk in april."

Asus medewerker mediamarkt 1: "We worden volgende maand (in april) weer gebrieft dus mogenlijk dan.."

Asus medewerker mediamarkt 2: "Er is kans dat ze uberhaut niet uitkomen in de Benelux omdat we maar een kleine markt zijn en vaak maar een kleine selectie krijgen."

Asus Facebook pagina: "Het ziet er naar uit dat we de uq niet in de Benelux gaan krijgen maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen."

Met mazzel verschijnt hij dus ineens ergens deze maand maar voor hetzelfde geld zijn we hier in NL gewoon kansloos.

EDIT: Ik zie overigens net dat er een stuk meer variaties zijn op de UX410UA, deze worden hier door ASUS alleen BX410UA genoemd om een of andere reden. Er zijn alleen helaas nog steeds geen modellen beschikbaar met i7 processor en/of een losse videokaart.

[ Voor 15% gewijzigd door Rogier_ op 14-04-2017 08:52 ]

Alle reacties

• Internepper
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 05-06 08:22
Nee, heb contact gehad met Asus Nederland en die weten het niet. Misschien het hoofdkantoor?

Zie: [Ervaringen] ASUS UX310UA

• Eury
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-03 10:02
Dank voor je reactie, helaas schijnt niemand te weten of deze laptop in Nederland uitkomt, de grotere winkels niet en Asus niet. Erg jammer, vind het mooie apparaten...!

Cies custodiet ipsos custodes

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:15
Asus laat weinig los, ook de site is onoverzichtelijk. Er zijn nu ook BX310UA modellen te koop hier die niet op de site staan en qua specs 1 op 1 kopieen lijken van UX310UA modellen. Geen grijze import oid, te koop via "nette" sites als informatique. (lijken meer zekelijke modellen met windows 10 pro)

[ Voor 9% gewijzigd door jaspov op 19-01-2017 09:23 ]

• Angelus1753
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-11 05:22
FYI,
Hij wordt wel verkocht in Frankrijk en Duitsland.
Asus Duitsland verkoopt de UX410UQ als UX3410UQ.
Maar ik heb ook nog steeds geen qwerty variant kunnen vinden waar dan ook.

Acties:
  • Beste antwoord

• Rogier_
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20-11 18:29
Dit is wat mijn mogelijk iets uit de hand gelopen queste naar de Asus ux410uq tot nu toe heeft opgeleverd:

Asus gebeld: "geen idee als ze er komen waarschijnlijk in april."

Asus medewerker mediamarkt 1: "We worden volgende maand (in april) weer gebrieft dus mogenlijk dan.."

Asus medewerker mediamarkt 2: "Er is kans dat ze uberhaut niet uitkomen in de Benelux omdat we maar een kleine markt zijn en vaak maar een kleine selectie krijgen."

Asus Facebook pagina: "Het ziet er naar uit dat we de uq niet in de Benelux gaan krijgen maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen."

Met mazzel verschijnt hij dus ineens ergens deze maand maar voor hetzelfde geld zijn we hier in NL gewoon kansloos.

EDIT: Ik zie overigens net dat er een stuk meer variaties zijn op de UX410UA, deze worden hier door ASUS alleen BX410UA genoemd om een of andere reden. Er zijn alleen helaas nog steeds geen modellen beschikbaar met i7 processor en/of een losse videokaart.

[ Voor 15% gewijzigd door Rogier_ op 14-04-2017 08:52 ]

• Angelus1753
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-11 05:22
Ik ben ook driftig op zoek naar informatie. Dit artikel belicht de verschillende namen van deze 14" laptop:
http://www.ultrabookrevie...nbook-ux430-ux410-ux3410/

Er zijn de volgende varianten:
UX410 / UX3410 (DE)
In de Benelux alleen verkrijgbaar als UA variant.
(Webshop BesteKeus biedt echter wel een Franse UQ aan met AZERTY keyboard)

UX430
Een luxere, dunnere variant die het meer van design moet hebben. Wordt daardoor wel een stuk heter, dus nog meer fan noise.

BX410
Zelfde platform; waar in de benelux de UX410 wat magertjes geleverd wordt, heeft dit model wel een 16gb/512 optie.

[ Voor 55% gewijzigd door Angelus1753 op 28-04-2017 09:32 ]

Pagina: 1