Case achterkant PC

Pagina: 1
Acties:
  • 776 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twanvanl
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-03-2022
Hallo,

Ik heb onlangs een nieuwe PC in elkaar gezet. Echter kan ik een onderdeel nergens vinden. Een deel van de achterkant wat bij de USB-poorten etc. zit. Alleen heb het idee dat je dan wel goed moet kijken naar hoeveel USB-poorten e.d. je hebt.

Zo ziet momenteel de achterkant eruit:
Afbeeldingslocatie: https://s27.postimg.org/vp1excnpv/IMG_2987.jpg

Mvg,
Twan

(Ik weet niet zeker of dit de goede categorie is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:08

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Normaalgesproken zit dat stukje in de verpakking van je moederbord (tenminste, als je die nieuw gekocht hebt). Ik zou als eerst die doos eens opsnorren en doorspitten als ik jou was.

Edit: in tweede instantie zou je ook de fabrikant kunnen vragen om zoiets opnieuw na te sturen. Geen idee of je dat plaatje ook los kunt kopen, ergens.

[ Voor 29% gewijzigd door Bastiaan op 16-01-2017 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:45

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
twanvanl schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:03:
Alleen heb het idee dat je dan wel goed moet kijken naar hoeveel USB-poorten e.d. je hebt.
Dat ding heet de Moederbord Backplate en wordt, zoals al gezegd, meegeleverd met je moederbord, aangezien die backplate voor elk moederbord anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19:49

Hegeman

Weet van alles wat

twanvanl schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:03:
Hallo,

Ik heb onlangs een nieuwe PC in elkaar gezet. Echter kan ik een onderdeel nergens vinden. Een deel van de achterkant wat bij de USB-poorten etc. zit. Alleen heb het idee dat je dan wel goed moet kijken naar hoeveel USB-poorten e.d. je hebt.

Zo ziet momenteel de achterkant eruit:
[afbeelding]

Mvg,
Twan

(Ik weet niet zeker of dit de goede categorie is)
Je mist je I/O Shield, deze zit normaal inderdaad bij je moederbord inbegrepen. Dus even goed zoeken of anders contact met verkoper opnemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twanvanl
hegemanjelle schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:09:
[...]

Je mist je I/O Shield, deze zit normaal inderdaad bij je moederbord inbegrepen. Dus even goed zoeken of anders contact met verkoper opnemen!
Heb alle dozen nagekeken van ASRock maar daar zit niks extra's meer in. Hoe kan ik die alsnog krijgen? Op Ebay kun je ze wel kopen, maar als ik via serienummer oid een nieuwe toegestuurd kan krijgen is beter natuurlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door twanvanl op 16-01-2017 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:17
Nog een keer goed zoeken :P
En als je dan niks vindt even de klantenservice van ASRock bellen / mailen. Je vertelt gewoon dat je geen i/o shield hebt gehad, en dat je die alsnog graag wilt hebben en of ze hem even kunnen opsturen.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19:49

Hegeman

Weet van alles wat

twanvanl schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:18:
[...]

Heb alle dozen nagekeken van ASRock maar daar zit niks extra's meer in. Hoe kan ik die alsnog krijgen? Op Ebay kun je ze wel kopen, maar als ik via serienummer oid een nieuwe toegestuurd kan krijgen is beter natuurlijk.
Nat-Water schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:20:
Nog een keer goed zoeken :P
En als je dan niks vindt even de klantenservice van ASRock bellen / mailen. Je vertelt gewoon dat je geen i/o shield hebt gehad, en dat je die alsnog graag wilt hebben en of ze hem even kunnen opsturen.
Inderdaad, gewoon even een belletje doen en het verhaal uitleggen. Tevens zou je nog de verkoper kunnen bellen waar je het moederbord hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twanvanl
hegemanjelle schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:22:
[...]

[...]

Inderdaad, gewoon even een belletje doen en het verhaal uitleggen. Tevens zou je nog de verkoper kunnen bellen waar je het moederbord hebt gekocht.
Heb bij ASRock het formulier ingevuld, even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ike-19
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-05-2020
nog reactie over gekregen ?

kratradio de max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
twanvanl schreef op maandag 16 januari 2017 @ 19:53:
[...]

Heb bij ASRock het formulier ingevuld, even afwachten dus.
In het vervolg dat graag eerst doen alvorens een topic te openen. Dit is eenvoudig zelf op te lossen.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.