Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voor nu 1080p gamen op hoge setting (ultra het liefst) en mocht het ooit gebeuren dit jaar
, co-op Star Citizen gaan spelen. Daarnaast zoek ik een systeem waar ik ergens dit jaar wellicht een VR set op ga aansluiten, dus hij moet 'redelijk' om kunnen gaan met die eis.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond de 850 euro, maar absolute max is <1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ToBo en muis, geluid, 27" monitor en een 2TB schijf heb ik nog van mijn vorige build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gekeken naar andere builds, maar omdat ik bepaalde eisen heb (zoals toekomstige 4K) wil ik HDMI 2.0 en daarmee makkelijker kunnen upgraden, waarbij ik alleen de GPU hoef te vervangen tzt.
Zelf dit lijstje samen gesteld:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1. Klein systeem: om mee te kunnen nemen naar bijv een lan-partijtje of om makkelijk te verplaatsen binnen mijn woning (27" monitor achter een buro of 65" tv op de bank).
2. Daarnaast vind ik een stil systeem erg prettig.
3. Toekomstige GPU upgrade om de stap te maken naar hogere resoluties (4K)
Ga je overklokken?
gezien de extra warmte en een kleinere kast ga ik het overklokken niet doen en als ik echt performance tekort kom, upgrade ik wel.
Wat verwacht je van ons?
Graag een check op deze build op:
1. zijn deze componenten compatible?
2. waar kan ik nog besparen?
voor nu 1080p gamen op hoge setting (ultra het liefst) en mocht het ooit gebeuren dit jaar
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond de 850 euro, maar absolute max is <1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ToBo en muis, geluid, 27" monitor en een 2TB schijf heb ik nog van mijn vorige build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gekeken naar andere builds, maar omdat ik bepaalde eisen heb (zoals toekomstige 4K) wil ik HDMI 2.0 en daarmee makkelijker kunnen upgraden, waarbij ik alleen de GPU hoef te vervangen tzt.
Zelf dit lijstje samen gesteld:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 223,20 | € 223,20 |
1 | MSI B250I GAMING PRO AC | € 115,08 | € 115,08 |
1 | Asus ROG STRIX-RX480-O8G-GAMING | € 320,50 | € 320,50 |
1 | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 64,90 | € 64,90 |
1 | be quiet! Pure Rock Slim | € 22,51 | € 22,51 |
1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 86,11 | € 86,11 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 938,20 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1. Klein systeem: om mee te kunnen nemen naar bijv een lan-partijtje of om makkelijk te verplaatsen binnen mijn woning (27" monitor achter een buro of 65" tv op de bank).
2. Daarnaast vind ik een stil systeem erg prettig.
3. Toekomstige GPU upgrade om de stap te maken naar hogere resoluties (4K)
Ga je overklokken?
gezien de extra warmte en een kleinere kast ga ik het overklokken niet doen en als ik echt performance tekort kom, upgrade ik wel.
Wat verwacht je van ons?
Graag een check op deze build op:
1. zijn deze componenten compatible?
2. waar kan ik nog besparen?