Toon posts:

Waterblok waterflow probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eehm....ik heb een vraagje:

Ik heb een dangerden maze2-2 met flinke aansluit 'nippels':)
Ik heb een sicce idra pomp (1300l/u)

Nou heb ik hem laten testen met alleen het reservoir, pomp erin, radiator eraan en dan zo in het bad laten lopen..dat gaat met een flinke straal, maar zodra ik het waterblok ertussen doe is het ineens gedaan met de straal en blijf er een 50%kleiner waterstraal over.....

Ook als ik het waterblok alleen op het reservoir zet en de andere kant in het bad....

Moet er nou meer druk op het hele setje?? moet de pomp hoger geplaatst worden..(staat op zelfde hoogte als waterblok)
Of hoort dit gewoon zo en is er niets aan de hand???

PS het waterblok is nieuw en zit dus niet verstopt....!!!

• MaxDamage
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 23:00
Hoort gewoon zo, je waterblok kan gewoon geen 1300 liter per uur verstouwen. :)

Verwijderd

je kan de 'nippels' uitboren zodat je een betere waterdoorvoer krijgt

Verwijderd

Topicstarter
Ja maxdamage...nou je het daar zo neerzet, staat het índerdaad wel lomp....1300liter per minuut!!! hahaha.......

Nou het zal wel goed zijn dan........maar wat me stoort is dat het er echt uitloopt en niet eruit eeh spuit....

Maar ik gebruik hele brede slang...als ik nou smaller slang gebruik????

Verwijderd

maakt allemaal niet uit, je kan het alleen maar slechter maken, de kleinste doorgang bepaald de hoeveelheid waterflow

de zwakste schakel :7

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-05 15:00
Cool.. 1300 per minuut.. heheh
Maarre.. kijk wel uit met boren.. je bent gauw tever..

Verwijderd

Lekker zo laten! Veel win je er niet mee doos het water harder te laten stromen.

Verwijderd

Als ut maar stroomt, das ut belangrijkste :)

Verwijderd

DaBit, ff off-topic hoor, maar zou je niet eens een TB900 gaan kopen en wwer eens proberen wat moois te maken? of misschien een Ghz? die 1400@1400 begint me een beetje rusteloos te maken ;)
Pagina: 1