LinkedIn post in groep

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372672

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik kan geen eenduidig antwoord vinden dus wellicht weten jullie het antwoord.

Als ik iets post in een besloten LinkedIn groep, is dit dan zichtbaar voor mijn connecties? Of eventueel later in Google zoekresultaten?

Alvast bedankt.

Beste antwoord (via Anoniem: 372672 op 19-01-2017 16:40)

• Boelie-Boelie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09-2020
Wanneer je je instellingen niet hebt gewijzigd, krijgen je connecties te zien wat je doet op LinkedIn, zoals een functie toevoegen, foto wijzigen, of bericht plaatsen. Om zoiets te voorkomen, kun je (permanent of tijdelijk) je statusupdates uitzetten, zie bijvoorbeeld Updates over uzelf weergeven of verbergen.

Inhoud op besloten groepen zijn niet zichtbaar: Standaard- en verborgen groepen

Wel kan zou het eventueel kunnen voorkomen dat een groepsbeheerder zich in de toekomst bedenkt en alsnog het slotje eraf gooit, waardoor het in de toekomst toch indexeerbaar wordt.

Meer over de LinkedIn account- en privacyinstellingen beheren.

Cogito ergo dubito

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Boelie-Boelie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09-2020
Wanneer je je instellingen niet hebt gewijzigd, krijgen je connecties te zien wat je doet op LinkedIn, zoals een functie toevoegen, foto wijzigen, of bericht plaatsen. Om zoiets te voorkomen, kun je (permanent of tijdelijk) je statusupdates uitzetten, zie bijvoorbeeld Updates over uzelf weergeven of verbergen.

Inhoud op besloten groepen zijn niet zichtbaar: Standaard- en verborgen groepen

Wel kan zou het eventueel kunnen voorkomen dat een groepsbeheerder zich in de toekomst bedenkt en alsnog het slotje eraf gooit, waardoor het in de toekomst toch indexeerbaar wordt.

Meer over de LinkedIn account- en privacyinstellingen beheren.

Cogito ergo dubito