Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsjongeh
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-09 08:11
Ik heb redelijk veel gelezen over mediaspelers maar ik snap de verschillen nog niet helemaal, sorry als mijn vragen een beetje ''dom'' zijn. Ik heb veel rondgekeken op tweakers maar mijn antwoord helaas niet kunnen vinden.

Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Mediaspeler

Wat is je budget?
Liefst onder de 100 euro, maar als het echt veel meer meerwaarde geeft kan het ook meer zijn

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zou er graag series/films (gedownload) / Netflix mee willen kijken. Als het mogelijk is ook Spotify erop gebruiken (wellicht via KODI?)

Wat heb je zelf al gevonden?
Zou liever niet een RP3 willen pakken, het liefst iets wat ik zo kan uitpakken en neerzetten en dan gebruiken. Ik had deze gevonden: pricewatch: Xiaomi Mi Box 8GB

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb een 55" 1080p samsung TV met 3d ondersteuning. Er zit ook een 5.1 systeem op aangesloten. Ik heb veel rondgekeken maar snap nog steeds niet wat het voordeel is van sommige mediaspelers. Wat ik dus graag zou willen met deze mediaspeler is het volgende:

- Films/Series (gedownload) afspelen
- 3d films afspelen (als het niet 200 euro extra kost)
- Wellicht Netflix / Spotify gebruiken. Youtube als het mogelijk is (met adblock plus dan anders is het niet te kijken)
- Externe HDD of SSD erop aansluiten (ik zou niet weten of SSD dan een voordeel heeft tegenover de HDD of dat deze toch wel snel genoeg is)
- Afstandsbediening om de mediaspeler te bedienen (of zit deze standaard bij de meeste?)

Heb besloten de Nvidia Shield te nemen, dus topic mag gesloten worden!

[ Voor 3% gewijzigd door thijsjongeh op 16-01-2017 14:30 ]