Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert Jan99
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04-2023
Heee mensen,

Ik heb (misschien) wel een heel stom vraagje,

Ik heb sinds afgelopen weekend de Sony Xperia X, een erg fijn toestel, ik zit alleen met 1 ding, ik word he-le-maal gek van het Swift keyboar, ik heb aangevinkt dat de voorspellende tekst uit moet staan, alleen hij blijft deze toch tonen en aanpassen, waardoor het typen erg lang duurt.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft, ik heb zelf een ander toetsenbord geïnstalleerd alleen deze typen niet heel fijn.

Appie

Beste antwoord (via Albert Jan99 op 17-01-2017 13:17)

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:19
Ik heb zelf ook een hekel aan Swiftkey; het doet veel te veel dingen (biedt teveel aan) die ik gewoon niet wil. Direct nadat ik mijn Xperia XZ ontving heb ik ook weer het oude Xperia keyboard geïnstalleerd (die voorheen op alle Xperia toestellen standaard was), deze kan je hier downloaden.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:50

g0tanks

Moderator CSA
Waarom vind je Swift wel fijn typen en dat andere (welke?) toetsenbord niet? Er zijn zat andere toetsenborden die je nog kan proberen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert Jan99
De ruimte tussen de toetsen is vrij groot en ik heb hiervoor een galaxy note gehad (aangezien de ruimte tussen die toetsen helemaal huge waren xD) waardoor dat wel erg fijn is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:40

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik neem aan dat je Google Play: SwiftKey Keyboard bedoeld?

Je kan de automatische voorspelling wel uitschakelen, er wordt dan nog wel voorspeld, maar het wordt niet meer automatisch toegevoegd. Dit kan je uitschakelen bij:

'Swiftkey' -> 'Typen' -> 'Typen en automatische correctie' -> 'Automatische correctie'

De gehele bar uitschakelen kan op dit moment helaas niet.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 16-01-2017 16:32 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:19
Ik heb zelf ook een hekel aan Swiftkey; het doet veel te veel dingen (biedt teveel aan) die ik gewoon niet wil. Direct nadat ik mijn Xperia XZ ontving heb ik ook weer het oude Xperia keyboard geïnstalleerd (die voorheen op alle Xperia toestellen standaard was), deze kan je hier downloaden.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert Jan99
Ahh thanks, dit had ik nodig
Pagina: 1