Geachte Tweakers,
hierbij wederom een aantal vragen,
Ik zoek een?
Stillere koeling, Stille casemods(?), nieuwe SSD.
Wat is je budget?
Liefst zo min mogelijk, gaat 'm toch niet worden
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Niet echt
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Bureau in m'n slaapkamer, mocht de pc stil genoeg zijn verplaats ik hem naar mijn tv naast m'n bed, met aansluitingen naar m'n bureau voor een simpele switch.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Dit is mijn huidige setup, nog geen 2 maandjes oud:
Qua SSD had ik dit in gedachten, niet teveel tijd aan gespendeerd:
Dit word waarschijnlijk 1 van deze(of allebei):
Ben over het algemeen tevreden over de pc, met benchmarks en tijdens t gamen gemerkt dat het werkgeheugen/ssd niet altijd goed meewerkt.
Beide kwamen (aangezien ze nieuw zijn) verrassend laag uit op http://www.userbenchmark.com/
Maar waarom ik deze topic echt aanmaak is vanwege de koeling, de stock koeler maakt mij teveel lawaai.
Hij koelt wel goed, na een paar uur gamen is mn pc nog steeds koud(misschien maar is temperatuur bekijken..zucht..slechte tweaker ben ik)
Enkel blaast ie vrij hard, zowel als ik youtube open als dat ik maffia/gta/world of warcraft op ultra open.
Ik heb afgelopen weekend echt geprobeerd pap te eten qua koeling, filmpjes bekeken en recensies gelezen.
Helaas kom ik echt niet verder dan: Ohh hij vind 'm goed, zal ik hem ook maar kopen dan?
Dus dan zou ik volgens het forum: Artic freezer moeten nemen, mee eens?
Alles is stock, heb er ook 1 ventilator uit jaar nul bij gemonteerd, deze hoor ik totaal niet(draait uiteraard wel)
Iemand tips(cpu koeler, ventilator, stille casemods, gast waarom koop je die ssd? Deze is veel beter!
)?
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Kevin van Beek
hierbij wederom een aantal vragen,
Ik zoek een?
Stillere koeling, Stille casemods(?), nieuwe SSD.
Wat is je budget?
Liefst zo min mogelijk, gaat 'm toch niet worden
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Niet echt
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Bureau in m'n slaapkamer, mocht de pc stil genoeg zijn verplaats ik hem naar mijn tv naast m'n bed, met aansluitingen naar m'n bureau voor een simpele switch.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Dit is mijn huidige setup, nog geen 2 maandjes oud:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 335,35 | € 335,35 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 285,- | € 285,- |
| 1 | Sharkoon T3-V USB 3.0 | € 32,71 | € 32,71 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 97,95 | € 97,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 86,11 | € 86,11 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 986,02 | |
Qua SSD had ik dit in gedachten, niet teveel tijd aan gespendeerd:
Dit word waarschijnlijk 1 van deze(of allebei):
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 160,95 | € 160,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 256,90 | |
Ben over het algemeen tevreden over de pc, met benchmarks en tijdens t gamen gemerkt dat het werkgeheugen/ssd niet altijd goed meewerkt.
Beide kwamen (aangezien ze nieuw zijn) verrassend laag uit op http://www.userbenchmark.com/
Maar waarom ik deze topic echt aanmaak is vanwege de koeling, de stock koeler maakt mij teveel lawaai.
Hij koelt wel goed, na een paar uur gamen is mn pc nog steeds koud(misschien maar is temperatuur bekijken..zucht..slechte tweaker ben ik)
Enkel blaast ie vrij hard, zowel als ik youtube open als dat ik maffia/gta/world of warcraft op ultra open.
Ik heb afgelopen weekend echt geprobeerd pap te eten qua koeling, filmpjes bekeken en recensies gelezen.
Helaas kom ik echt niet verder dan: Ohh hij vind 'm goed, zal ik hem ook maar kopen dan?
Dus dan zou ik volgens het forum: Artic freezer moeten nemen, mee eens?
Alles is stock, heb er ook 1 ventilator uit jaar nul bij gemonteerd, deze hoor ik totaal niet(draait uiteraard wel)
Iemand tips(cpu koeler, ventilator, stille casemods, gast waarom koop je die ssd? Deze is veel beter!
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Kevin van Beek