NL - 2 x Venus E 3.0 v147 , API disabled, CT003 emulatie - Astrameter add-on, NUC10 watercooled + Home Assistant OS, custom integratie Marstek modbus
Het eerste wat in mij opkomt is dat de uitkomst van je Als/Of formule wordt weergegeven als tekst ipv een getal. Tekst kan je niet bij elkaar optellen. Dus je zult het eerst moeten converteren naar een getal.
Steam/Discord: Flimovic
Hoe doe ik dat precies dan? zonder de " "?
edit, Het klopt inderdaad. Heb het nu zonder aanhalingstekens gedaan waardoor excel het niet ziet als "tekst" en nu telt hij het wel bij elkaar op. bedankt voor de por in de goede richting. Net genoeg om het voor elkaar te krijgen. Soms denk je gewoon te moeilijk
edit, Het klopt inderdaad. Heb het nu zonder aanhalingstekens gedaan waardoor excel het niet ziet als "tekst" en nu telt hij het wel bij elkaar op. bedankt voor de por in de goede richting. Net genoeg om het voor elkaar te krijgen. Soms denk je gewoon te moeilijk
[ Voor 76% gewijzigd door sygys op 16-01-2017 10:11 ]
NL - 2 x Venus E 3.0 v147 , API disabled, CT003 emulatie - Astrameter add-on, NUC10 watercooled + Home Assistant OS, custom integratie Marstek modbus
Misschien snap ik het niet, maar wat doet de verwijzing van AD24 in je formule?
Volgens mij is het zo dat de cel, waarin je deze formule zet, of leeg blijft ( als E24, L24 en U24 allemaal kleiner zijn dan 0) of 7,4 wordt als een van de 3 groter is dan 0. Vervolgens kun je in een volgende cel weer verder rekenen met deze waarde....
Volgens mij is het zo dat de cel, waarin je deze formule zet, of leeg blijft ( als E24, L24 en U24 allemaal kleiner zijn dan 0) of 7,4 wordt als een van de 3 groter is dan 0. Vervolgens kun je in een volgende cel weer verder rekenen met deze waarde....
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
https://support.office.co...79-4477-a171-c5bad0f0a885sygys schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:08:
Hoe doe ik dat precies dan? zonder de " "?
Met de functie: WAARDE
Steam/Discord: Flimovic
Het is gelukt dames en heren. super bedankt!!! het was makkelijker dan gedacht.!
Pagina: 1