Ik kan niet inloggen in het forum

Pagina: 1
Acties:

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 11:56
Als ik wil inloggen, dan typ ik dus mijn naam + password in. No problemo tot nu toe.
Dan komt er te staan:
Je bent ingelogd, binnen een paar tellen word je terug geredirect, of klik hier als je weinig geduld hebt.

Dus ben ik ingelogd denk ik dan. Ik word dus weer terug geredirect, maar dan ben ik weer uitgelogd....hoe kan dit?? :? Alle instellingen voor cookies staan gewoon normaal.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Probeer eens uitloggen op alle computers en daarna weer inloggen.

• CypherMK
Op maandag 02 juli 2001 14:44 schreef Webgoodie het volgende:
Probeer eens uitloggen op alle computers en daarna weer inloggen.
Hoe bedoel je?? Ik heb maar een pc.

• CypherMK
Op andere sites werken de cookies gewoon. Daar blijf ik gewoon ingelogd.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 14:47 schreef CypherMK het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?? Ik heb maar een pc.
Ga naar http://gathering.tweakers.net/logout.php en dan -> Alle computers waarop deze gebruiker is ingelogd uitloggen. En dan weer opnieuw inloggen. Maybe it helps...

• CypherMK
Op maandag 02 juli 2001 14:52 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Ga naar http://gathering.tweakers.net/logout.php en dan -> Alle computers waarop deze gebruiker is ingelogd uitloggen. En dan weer opnieuw inloggen. Maybe it helps...
Helaas niet. Maar ik heb dus net een nieuwe pc gekocht (waar ik dus nu achter zit). Op die andere pc was ik dus gewoon ingelogd. Maar ik heb wel de IP-nr. overgenomen incl. de ethernet-kaart. Moet ik dan misschien eerst op die andere uitloggen of zo?? Die is helaas niet op het internet aangesloten.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik had het gisteren ook. Alles geprobeerd en op een andere pc ging het wel goed.

There is no art to find the minds construction in the face

• CypherMK
Probleem is opgelost!!! Ik had mijn datum verkeerd ingesteld, namelijk 2 juli 2029 |:(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Shit dan ben ik net te laat met mijn oplossing, ik had namelijk hetzelfde een tijdje terug...

Bericht hierboven

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:15

Canon23

>>MY<< world

ik had het soms ook als ik via arshia.tweakers ging, maar als ik dan weer via t.net ging naar het forum nergens last van

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 15:02 schreef CypherMK het volgende:

[..]

Helaas niet. Maar ik heb dus net een nieuwe pc gekocht (waar ik dus nu achter zit). Op die andere pc was ik dus gewoon ingelogd. Maar ik heb wel de IP-nr. overgenomen incl. de ethernet-kaart. Moet ik dan misschien eerst op die andere uitloggen of zo?? Die is helaas niet op het internet aangesloten.
ja dat ligt het toch aan je nieuwe computer, helaas zit er niks anders op dan m weer terug te brengen naar de winkel...

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
controleer je tijd eens?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ik ben weer te laat ;(
naja, ik ga icestorm /traag / kaj eens schoppen, dit hoort in de faq zo onderhand..

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1