Mijn vraag
Sinds kort heb ik IP-TV van Caiway, hierbij leveren ze een setupbox/dvr/decoder die gebruikt maakt van infrarood om signalen te ontvangen. Het gaat om de Entone Kamai 515 (wellicht de 510?). Deze krijg ik echter niet aan de praat i.c.m. de Harmony.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb momenteel een Logitech Harmony One met daarbij een receiver (Yamaha) die de schakelingen doet richting de televisie (LG WebOS2).
Bij het inschakelen van de actie "TV Kijken" schiet de televisie aan op de goede HDMI poort, de receiver schiet ook aan en ook op de goede HDMI poort. Helaas gaat de Entone niet aan. Ook wanneer ik deze handmatig aanzet kan ik geen enkele knop gebruiken. Het feedbacklampje van de Entone laat ook geen ontvangst zien.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Sinds kort heb ik IP-TV van Caiway, hierbij leveren ze een setupbox/dvr/decoder die gebruikt maakt van infrarood om signalen te ontvangen. Het gaat om de Entone Kamai 515 (wellicht de 510?). Deze krijg ik echter niet aan de praat i.c.m. de Harmony.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb momenteel een Logitech Harmony One met daarbij een receiver (Yamaha) die de schakelingen doet richting de televisie (LG WebOS2).
Bij het inschakelen van de actie "TV Kijken" schiet de televisie aan op de goede HDMI poort, de receiver schiet ook aan en ook op de goede HDMI poort. Helaas gaat de Entone niet aan. Ook wanneer ik deze handmatig aanzet kan ik geen enkele knop gebruiken. Het feedbacklampje van de Entone laat ook geen ontvangst zien.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Voor verschillende type's Entone in de Harmony gezet. Allen zonder succes. (Amulet, Kamai 510, 515)
- Timers aangepast zodat het signaal iets langer verstuurd
- Handmatig de setupbox aanzetten en kijken of het zappen dan wel werk.
- Op Google gezocht gezien Vodafone dezelfde setupbox levert alleen dan met minder functionaliteiten. Deze oplossingen werken ook niet
- Firmware Harmony geupgrade
- Harmony reset gedaan
[ Voor 5% gewijzigd door Kecin op 15-01-2017 19:15 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A