Dit is wel het meest lame ding wat windhoos mij ooit heeft geflikt!
------------
precies toen ik d8 dat ik mijn systeem lekker liep
------------
Gisteren ging ik niets vermoedend achter me pc zitten....ff counter-strike opgestart, want me broertje had mij uitgdaagd voor een 1vs1. Ik stel de map tijd in...............loopt me pc gewoon vast....echt vast...
Nouja ik ken windhoos wel
een beetje dus ik dacht: He bah...ff resetten...
Nou..gedaan en krijg ik alleen het groene achtergrondje van windows en me muis te zien..verder nix
Van ellende maar weer gereset (in de hoop op succes)maar nee, weer die vage zooi 
Veilige modus werkt perfecto, geen probs enzo
(Mijn systeem liep toen gewoon op 550)
Maar het probleem bleef
Ik had de vorige dag een microsoft intellimouse explorer erop gezet(PS2)
Nou had ik gehoord dat ps2 wel es vaag deed enzo....dus ik hem op usb zetten
Komt windhoos bij het opstarten met het gelul dat mijn kleuren niet goed stonden ofzo(nog voordat windows echt is gestart)dus moest ik van 16kl. ff 16-bits maken.
Nou gedaan...wil ie opnieuw starten(alleen windows opnieuw)..OK dan maar he...gaat niet
loopt vast
En als ik dan op reset druk geeft windows weer dat gezeik over die kleuren....heel leuk allemaal
Van ellende windhoos er nog eens overheen gegooit....geen suc6
Ten einde raar format c: gedaan...kon niet
Nou toen werd ik ff link..me toetsenbordje heeft het wel overleefd trouwens)ik me partities allemaal weg gegooit en opnieuw gemaakt...en nu ga ik windhoos
installeren (met het laatste beetje hoop dat ik heb)
Heeft iemand hier een verklaring voor????
Want ik heb hem wel ff zitten
------------
precies toen ik d8 dat ik mijn systeem lekker liep
------------
Gisteren ging ik niets vermoedend achter me pc zitten....ff counter-strike opgestart, want me broertje had mij uitgdaagd voor een 1vs1. Ik stel de map tijd in...............loopt me pc gewoon vast....echt vast...
Nouja ik ken windhoos wel
Nou..gedaan en krijg ik alleen het groene achtergrondje van windows en me muis te zien..verder nix
Veilige modus werkt perfecto, geen probs enzo
(Mijn systeem liep toen gewoon op 550)
Maar het probleem bleef
Ik had de vorige dag een microsoft intellimouse explorer erop gezet(PS2)
Nou had ik gehoord dat ps2 wel es vaag deed enzo....dus ik hem op usb zetten
Komt windhoos bij het opstarten met het gelul dat mijn kleuren niet goed stonden ofzo(nog voordat windows echt is gestart)dus moest ik van 16kl. ff 16-bits maken.
Nou gedaan...wil ie opnieuw starten(alleen windows opnieuw)..OK dan maar he...gaat niet
En als ik dan op reset druk geeft windows weer dat gezeik over die kleuren....heel leuk allemaal
Van ellende windhoos er nog eens overheen gegooit....geen suc6
Ten einde raar format c: gedaan...kon niet
Nou toen werd ik ff link..me toetsenbordje heeft het wel overleefd trouwens)ik me partities allemaal weg gegooit en opnieuw gemaakt...en nu ga ik windhoos
Heeft iemand hier een verklaring voor????
Want ik heb hem wel ff zitten