Bluray speler met bruikbare youtube app

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trogdor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-04 10:17
Om van een prima tft die ik nog had + oudere audioset een soort lowbudget tunerloze smarttv te maken heb ik een maand geleden een LG bp620 bluray speler gekocht, mede omdat deze analoge audio uit heeft.
Nu loop ik er tegen aan dat de app die de hoofdreden vooraanschaf is geweest, youtube, totaal ruk is. Als youtube een reclame pusht (ja ik doe ook liever zonder adds natuurijk) die app blijft hangen, en we dus niets zien. Updaten kan niet. Bah.
Met wat eenvoudig zoekwerk heb gevonden dat: mijn monitor een coaxiale digitale uitgang heeft die het geluid vanuit de dp of hdmi ingang doorgeeft, en je voor een euro of 40 een losse converter kan kopen die dat naar de gebruikelijke 2 tulpjes kan omzetten.
Dan rest mij nog de zoektocht naar een bluray speler die wel een goede youtube app heeft, en door de bovenstaande DAC vervalt mijn oorspronkelijke wens dat de speler een audio uitgang moet hebben.

Wat zijn julie ervaringen met youtube apps op br spelers? Zijn ze allemaal zo slecht?

P.s. Ik kan ook een settopbox overwegen. Een chromecast weer niet, te veel gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Lees vaak dat het bij die van Sony wel goed zit met die zaken pricewatch: Sony BDP-S6700 https://www.avforums.com/...u-ray-player-review.12613

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 14:17
En als je een PlayStation koop? Goede blu-ray speler en YouTube app werkt ook. Kun je nog gamen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 13:55

DjVe

Hatsaflats!

Of een Chromecast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trogdor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-04 10:17
apis29: bedankt voor de tip, heb die besteld en ik ga hem uitproberen.

grote_oever: Geen gek idee, alleen niet in mijn situatie. ik heb 2 jonge kinderen (5 en 7), die wil ik best een half uur alleen bij de tv laten op zondag ochtend, als daar een playstation staat krijgen ze zeker ruzie.

djve: nee, teveel gedoe.