Beste tweakers,
Ik heb een Asus H110M-A D3 geïnstalleerd met een Pentium G4400, 8GB, stock koeler en 8GB DDR3. Het systeem start, fans draaien, ik zie de netwerklampjes op de LAN-poort branden en ook dat rare audio led-dingetje op het bord zelf gloeit. Ik krijg alleen geen video output, op geen van de drie uitgangen: HDMI, VGA of DVI. Beide voedingen zijn aangesloten (24- en 4-polig). Enig idee hoe ik kan uitzoeken waarom ik geen video krijg?
Relevante software en hardware die ik gebruik
ASUS H110M-A D3
Pentium G4400 met stock koeler
Kingston ValueRAM DIMM DDR3 1333 CL9 - 8GB (1 x 8GB) in Slot A
be quiet! Straight Power 10 400W
Adata Premier SP550 120GB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Oorspronkelijk zat er ook een MSI GTX1060 in, die heb ik er al uitgehaald.
Ook de SSD losgekoppeld.
Oorspronkelijk zat het geheugen niet goed en kreeg ik netjes de BIOS piepjes die meldde dat er geen geheugen in zit. Het speakertje werkt dus, maar geeft nu geen foutmelding.
Ik heb een Asus H110M-A D3 geïnstalleerd met een Pentium G4400, 8GB, stock koeler en 8GB DDR3. Het systeem start, fans draaien, ik zie de netwerklampjes op de LAN-poort branden en ook dat rare audio led-dingetje op het bord zelf gloeit. Ik krijg alleen geen video output, op geen van de drie uitgangen: HDMI, VGA of DVI. Beide voedingen zijn aangesloten (24- en 4-polig). Enig idee hoe ik kan uitzoeken waarom ik geen video krijg?
Relevante software en hardware die ik gebruik
ASUS H110M-A D3
Pentium G4400 met stock koeler
Kingston ValueRAM DIMM DDR3 1333 CL9 - 8GB (1 x 8GB) in Slot A
be quiet! Straight Power 10 400W
Adata Premier SP550 120GB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Oorspronkelijk zat er ook een MSI GTX1060 in, die heb ik er al uitgehaald.
Ook de SSD losgekoppeld.
Oorspronkelijk zat het geheugen niet goed en kreeg ik netjes de BIOS piepjes die meldde dat er geen geheugen in zit. Het speakertje werkt dus, maar geeft nu geen foutmelding.