..voor mijn config.. zie sig, kom niet met "met powercolor is dit te verwachten" want de v.card is gewoon het reference design met pro chip...

het is met opengl (nieuwste)

het is met opengl (nieuwste)

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
jaja, maar het is een indicatie, stel ik haal hier 45, haal ik met unreal 2 dus nog minder dan 40...Op maandag 02 juli 2001 14:48 schreef kixor het volgende:
[triest-mode]Jeeesus wat een klote fps zeg, maar 80 en meer. Jeeemig dan heb je echt een slechte computer hoor. Ik zou maar snel een nieuwe kopen.[/triest-mode]
Weet je nu echt niet dat 40+ fps meer als genoeg zijn om welke game dan ook goed te kunnen spelen? Kom op man...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| [OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice] Translucency=True VolumetricLighting=False ShinySurfaces=True Coronas=True HighDetailActors=True DetailTextures=True UseGammaExtension=True UseModulatedGamma=False UseS3TC=True UseTNT=False MinDepthBits=32 MaxLogUOverV=8 MaxLogVOverU=8 UseMultiTexture=True UsePalette=True UseAlphaPalette=False ShareLists=False AlwaysMipmap=False DoPrecache=False MaxAnisotropy=False SupportsLazyTextures=True RefreshRate=75 UseTrilinear=False LODBias=0 |
Check post hierboven voor mogelijk hulpOp maandag 02 juli 2001 15:22 schreef Terr het volgende:
Hoe haal je zo'n hoge FPS in UT?
Ik kom echt niet boven de 40 - 50 met m'n GeForce 2 MX (Vsync is uit)
Ik heb alle tweaks die in de GeForce FAQ stonden gedaan, maar het wordt maar niet sneller
zelfs m'n Voodoo 2 was sneller
nee omdat de UT engine is gebaseerd op de unreal engine. en die was eigenlijk puur voor voodoo gemaakt.Op maandag 02 juli 2001 16:22 schreef SickBastard het volgende:
[..]
Check post hierboven voor mogelijk hulp
Maar voodoo was beter voor unreal tournament dacht ik.... toen was 3dfx nog een beetje aan het roeleren (1998?)
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Ik wil niet flauw doen maar dat is niet waar. Ik ben nogal een Quake 3 verslaafde en je merkt zeker dat hoe meer FPS je hebt hoe beter je speelt. En 40 is echt niet genoeg, en 60 ook niet. Ik heb zelf het liefst minimaal continue boven de 100 fps. Je merkt het echt.Op maandag 02 juli 2001 14:48 schreef kixor het volgende:
[triest-mode]Jeeesus wat een klote fps zeg, maar 80 en meer. Jeeemig dan heb je echt een slechte computer hoor. Ik zou maar snel een nieuwe kopen.[/triest-mode]
Weet je nu echt niet dat 40+ fps meer als genoeg zijn om welke game dan ook goed te kunnen spelen? Kom op man...
Verwijderd
Klopt, maar de eigenaar van de screenshot zit op OpenGL, en daar haalt hij ook wel een redelijk aantal FPS meeOp maandag 02 juli 2001 16:59 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
nee omdat de UT engine is gebaseerd op de unreal engine. en die was eigenlijk puur voor voodoo gemaakt.
Ik denk zelfs dat wanneer je een geforce (1/2/3) hebt, je in unreal 2 misschien nog wel meer frames zult halen als in UT, aangezien UT alleen enigzins acceptabel loopt met glide en unreal 2 juist weer geoptimaliseerd is voor nvidia kaartjes (en d3d)jaja, maar het is een indicatie, stel ik haal hier 45, haal ik met unreal 2 dus nog minder dan 40...
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Verwijderd
Jawel met CS kan je niet bunnyhoppen als je minder dan 60 fps hebtWeet je nu echt niet dat 40+ fps meer als genoeg zijn om welke game dan ook goed te kunnen spelen? Kom op man...
Verwijderd
Dit komt voor een groot deel ook omdat de movement van q3 afhankelijk is van je fps... maare met UT merk ik nie echt verschil tussen 70 en 120.Op maandag 02 juli 2001 17:44 schreef Apoc2 het volgende:
[..]
Ik wil niet flauw doen maar dat is niet waar. Ik ben nogal een Quake 3 verslaafde en je merkt zeker dat hoe meer FPS je hebt hoe beter je speelt. En 40 is echt niet genoeg, en 60 ook niet. Ik heb zelf het liefst minimaal continue boven de 100 fps. Je merkt het echt.
Uhmmz nieuwste opengl of nieuwste UT patch ?het is met opengl (nieuwste)
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Misschien haat je pc je gewoon... Weet jij veel..Op dinsdag 03 juli 2001 11:28 schreef JeanLucPicard het volgende:
Dit slaat echt nergens op!
Ik haal 30 fps op een Intel 1ghz, 196 sdram, en een Geforce, op windows 2000, heb al zitten twieken, maar werkt allemaal voor geen meter, het ziet er ook niet uit!
Keb wel nieuwe drivers en alles.
Ohhh, heb je hem weer hoorOp dinsdag 03 juli 2001 12:23 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Misschien haat je pc je gewoon... Weet jij veel.....
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq