Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gheilbaerd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-05 19:48
Hallo,

Al enkele weekenden probeer ik mijn iPad 2 van IOS 9.3.5 naar een oudere versie terug te zetten.
Helaas mislukte elke poging en weet ik niet meer waar het te zoeken.

Meerdere versies, diverse 9.0.x tm 9.2 etc. van de Apple site gedownload en geprobeerd te herstellen. Elke keer wordt de iPad 'hersteld' maar start dus niet op. Resultaat, terugzetten naar oude reserve kopie (9.3.5
via iTunes) en opnieuw beginnen.

Hopelijk is er iemand in de omgeving Apeldoorn/Zwolle/Vaassen/Heerde/Epe die dit wel voor elkaar weet te krijgen (tegen kleine vergoeding uiteraard, kratje bier naar keus?)

Hoor graag!

Mvg
Peter

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forget it, is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
Dat kan toch niet meer? Je kan wanneer je eenmaal geupdate bent naar een nieuwe versie niet meer terug naar een oude versie. Apple signeert deze versies niet meer voor jou.

Dit kan alleen een aantal dagen nadat er een nieuwe versie uitkomt. Maar de ipad 2 krijgt geen updates meer.

[ Voor 24% gewijzigd door grote_oever op 15-01-2017 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gheilbaerd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-05 19:48
oh das lekker :)

Dus met andere woorden, er is geen enkele manier om elke variant van IOS anders dan 9.3.5 hierop terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, tenzij je de SHSH blobs van de oudere versie nog hebt, maar ik gok dat je die niet hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is meer iets voor V&A, dus hier gaat een slot op.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.