Ik heb sinds 2 dagen geen netwerk/internet via de netwerkkabel, maar als ik wifi aanzet heb ik wel netwerk/internet naar dezelfde router
Deze pc is verbonden(ethernetkabel) met de Sitecom Router, de sitecom router heeft DHCP uitgeschakeld
Dit heeft altijd goed gewerkt
...
Windows 10 technical preview slow ring, heeft enkele dagen geleden nog een update gekregen.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de netwerkkabel die toekomt op de Sitcom router uitgetrokken en rechtstreeks in de PC gestopt en dan werkt het netwerk/internet
Ik heb ook al een ander laptop met een netwerkkabel verbonden met deze sitcom router en dan krijg ik ook netwerk/internet verbinding
Ik heb eens een factory reset gedaan in de sitcom router en alles opnieuw ingesteld maar ik heb nog steeds geen verbinding via de kabel, wifi werkt normaal.
ik heb telkens geen netwerk en geen internet en krijg een ipadres 169.254.36.13
...
Netwerkoverzicht

Netwerkbereik is 192.168.0.x voor de Telenet router
Netwerkbereik voor alles achter de netgear router is 192.168.1.x
Deze pc is verbonden(ethernetkabel) met de Sitecom Router, de sitecom router heeft DHCP uitgeschakeld
Dit heeft altijd goed gewerkt
...
Windows 10 technical preview slow ring, heeft enkele dagen geleden nog een update gekregen.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de netwerkkabel die toekomt op de Sitcom router uitgetrokken en rechtstreeks in de PC gestopt en dan werkt het netwerk/internet
Ik heb ook al een ander laptop met een netwerkkabel verbonden met deze sitcom router en dan krijg ik ook netwerk/internet verbinding
Ik heb eens een factory reset gedaan in de sitcom router en alles opnieuw ingesteld maar ik heb nog steeds geen verbinding via de kabel, wifi werkt normaal.
ik heb telkens geen netwerk en geen internet en krijg een ipadres 169.254.36.13
...
Netwerkoverzicht

Netwerkbereik is 192.168.0.x voor de Telenet router
Netwerkbereik voor alles achter de netgear router is 192.168.1.x