Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag medetweaker!

Ik heb de mogelijkheid om een 2e hands acer gd245hq te kopen voor een vrij lage prijs.
Waarom ik dit scherm koop? Het is een 120hz.

Ik ben niet in staat om even 200+ te lappen voor een nieuw scherm heel toevallig kreeg ik deze aangeboden voor een zeer lage prijs.

Nu rust mij de vraag, op internet kon ik echt niet veel reviews en feedback achterhalen.
Werkt die 120hz gewoon prima? Is dit scherm aan te raden?
Ik beschik nu over een standaard AOC 60hz scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:33
- Houd er wel rekening mee dat het een scherm is dat al in 2010 op de markt is gekomen, dus misschien al bijna 7 jaar oud is. En dan een Acer, staat toch niet echt bekend om zijn kwaliteit en degelijkheid.
- 120 Hz haal je alleen met DVI-DL (Dual Link). DVI wordt steeds minder gebruikt, laat staan de DL-variant. Adapters van DisplayPort naar DVI-DL bestaan, maar daar mag je minimaal € 80,- voor neerleggen. Het moet namelijk een vrij complexe actieve adapter zijn. Zoiets krijg je dan:
pricewatch: Club 3D DisplayPort to active DVI-D Dual Link 330MHz Stereo 3D Ga...

[ Voor 5% gewijzigd door White Feather op 15-01-2017 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankje White Feather!
Ik zie af van de koop. Gunstiger om toch een nieuwe te halen.
Daarnaast was het een LCD en na diep op internet gekeken te hebben kwamen er veel problemen voor bij dit scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gagarin
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-03-2023
Admins, verwijder dit maar als ik teveel tegen een dood paard schop nu.

Ik gebruik al jaren deze monitor die ik tweedehands kocht voor ca. €100,=. Geen enkel probleem mee gehad, staat al jaren in een ruimte waar ook gerookt wordt, zelfs.
Fijne monitor die nu ingezet gaat worden voor het oorspronkelijke doel, 3D-weergave van scans en films, in combinatie met m'n Nvidia Vision 2. Mijn ervaringen post ik hier, tenzij er een betere plek voor is. Suggesties?

[ Voor 0% gewijzigd door Gagarin op 13-04-2019 00:01 . Reden: Typo ]