Voor een upgrade kijk ik naar de onderstaande componenten. De opzet is om uiteindelijk een mini-ITX build te maken met die componenten in deze case:
Cooltek UMX1
Overige compomenten (SSD, voeding) heb ik al.
Seasonic M12II Evo 520W modulaire psu.html
Graag hoor ik jullie advies en/of opmerkingen over dit lijstje.
Hier zijn enkele vragen die ik zelf heb.
- Voor de cpu wil ik de stock cooler gebruiken. Overklokken ben ik toch niet van plan. Alleen weet ik niet of de stock cooler ideaal is voor de kleine case ivm afvoer van de hitte. Ik heb nog een Thermalright 120 koeler van mijn oude 775 socket pc. Met een nieuwe bracket past dit misschien op deze 1151 socket.
- De ram heeft 3000MHz, wat niet volledig benut kan worden door het moederbord (2133 MHz), of vergis ik me hierin? Ik vond deze reepjes goed geprijsd. Lagere Mhz reepjes zijn niet veel goedkoper op het eerste zicht.
- Wat denken jullie van het moederbord? Hier weet ik niet erg veel van af. Is dit een goede keuze?
- En tenslotte: past alles in deze kleine case?
Heeft iemand toevallig ervaring met deze case?
Alvast bedankt!
Cooltek UMX1
Overige compomenten (SSD, voeding) heb ik al.
Seasonic M12II Evo 520W modulaire psu.html
Graag hoor ik jullie advies en/of opmerkingen over dit lijstje.
Hier zijn enkele vragen die ik zelf heb.
- Voor de cpu wil ik de stock cooler gebruiken. Overklokken ben ik toch niet van plan. Alleen weet ik niet of de stock cooler ideaal is voor de kleine case ivm afvoer van de hitte. Ik heb nog een Thermalright 120 koeler van mijn oude 775 socket pc. Met een nieuwe bracket past dit misschien op deze 1151 socket.
- De ram heeft 3000MHz, wat niet volledig benut kan worden door het moederbord (2133 MHz), of vergis ik me hierin? Ik vond deze reepjes goed geprijsd. Lagere Mhz reepjes zijn niet veel goedkoper op het eerste zicht.
- Wat denken jullie van het moederbord? Hier weet ik niet erg veel van af. Is dit een goede keuze?
- En tenslotte: past alles in deze kleine case?
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 223,20 | € 223,20 |
| 1 | MSI H110I Pro | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Zotac GeForce GTX 1060 Mini 6GB | € 281,49 | € 281,49 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 109,95 | € 109,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 693,64 | |
[ Voor 3% gewijzigd door sirlol op 14-01-2017 20:05 ]