Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

T-Mobile helft 3g-frequenties op 2100MHz-band voor 4G

Pagina: 1
Acties:

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:49
nieuws: T-Mobile zet helft van 3g-frequenties op 2100MHz-band in voor 4g

Ik zou toch graag nog een update voor dit artikel zien.
Reageren kan niet meer.

Ik heb aan meerdere mensen in het land gevraagd, maar ik ben nog niemand tegen gekomen die daadwerkelijk 10 van de 20 MHz bandbreedte op 2100 MHz is tegen gekomen.

Het gebruikte deel is nu dus 1/4, 5 MHz

Het complete verhaal in Nederland anno 2017 maand 01:
http://x264.nl/dump/nl_carrier_aggregation_2017-01.jpg

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Die uitrol gaat langzaam en ze beginnen maar met een klein aantal sites, een aankondiging betekent niet dat het meteen gebeurt. Misschien nog even de tijd geven tot verder in 2017? :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• neeecht
WhatsappHack schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 22:27:
Die uitrol gaat langzaam en ze beginnen maar met een klein aantal sites, een aankondiging betekent niet dat het meteen gebeurt. Misschien nog even de tijd geven tot verder in 2017? :)
Zijn zijn al flink onderweg. Heel goed onderweg. Maar ze gebruiken 5 MHz i.p.v. 10 MHz bandbreedte.
"helft 3-frequenties" = dus geen 5 MHz.

Dit betekend of dat er nog teveel 3G verkeer is, meer dan T-Mobile gedacht had.
Of inderdaad wat jij zegt. Maar dat is NU nog niet het geval.

En daarom is het nieuws bericht NU niet correct.

Update: T-Mobile is begonnen om 5 van de 20 MHz in te zetten voor 4G.
Later kan dit 10 of zelfs 15 MHz worden.
Een blok van 5 MHz zal nog heel lang actief blijven voor 3G.

Zoiets?

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Oh op die manier. :)
Ik weet niet of ze het waard gaan vinden een nieuwe artikel te schrijven omdat T-Mobile, in tegenstelling tot wat ze eerst zeiden, 5 ipv 10Mhz gaat inzetten. Maar wie weet. :D

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• neeecht
WhatsappHack schreef op zondag 15 januari 2017 @ 10:55:
Oh op die manier. :)
Ik weet niet of ze het waard gaan vinden een nieuwe artikel te schrijven omdat T-Mobile, in tegenstelling tot wat ze eerst zeiden, 5 ipv 10Mhz gaat inzetten. Maar wie weet. :D
Dat hoeft helemaal niet.
Een kleine Update: tekst in het artikel zou genoeg zijn en ook helemaal niet erg.

Ik kom de laatste tijd op heel veel tech sites berichten tegen, die net als dit bericht, dan niet kloppen.
Dan ga je alles uitzoeken en blijkt dat het verhaal algemeen niet klopt.

Het is niet erg, maar vooral voor mensen als mij zijn de details erg leuk om te weten.
Maar dan moeten ze wel kloppen.

Als voorbeeld, ga maar eens zoeken waarom Vodafone op 4G 1800 MHz op veel plekken 15 MHz i.p.v. 20 MHz bandbreedte gebruikt. Daar kwam ik ook pas achter toen ik een nieuws reactie las op een bericht die over het 1800 MHz spectrum ging.

Antwoord: Dat staat dan hier onderin, in een reactie:
http://4gmasten.nl/nieuws...ectrumanalyse-frequenties

Maar goed, dank voor het antwoord. We wachten het af :)

• neeecht
Pagina: 1