Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe laptop voor school

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop voor school. Na jarenlang mijn zware Acer aspire meegezeuld te hebben naar school vind ik het tijd om een kleiner en lichter model aan te schaffen. Bovendien is mijn huidige laptop nu sloom en beginnen er gebreken te komen. De afgelopen week heb ik wat research gedaan maar zo langzamerhand zie ik door de bomen het bos niet meer dus hoop dat jullie me kunnen helpen. Verder ben ik ook echt een laptop noob, dus veel verstand heb ik er niet van.

Mijn wensen voor een nieuwe laptop: Licht gewicht, tussen de 11-13 inch, een (redelijk) lange batterijduur, prijs tot +/- 400 euro. Het hoeft voor mij geen super goede laptop te zijn, hij zal vooral gebruikt worden voor aantekeningen maken tijdens colleges, verslagen typen, youtube/netflix, mailen en het standaard internet surfen.
Qua merk of processor heb ik ook geen idee welk of wat goed is. Het zou wel fijn zijn er wat snelheid op zit.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is!

Alvast bedankt!

Alle reacties

Verwijderd

In die prijsklasse ga je niet veel meer dan een chromebook krijgen. Nu zou dat voor _standaard_ office/school/web werk voldoende kunnen zijn. Maar ik ben bang dat je net even te weinig gaat hebben aan een dergelijk apparaat.
Ik zou toch adviseren om even door te sparen en voor een 'echte' laptop te gaan.
Als ik dan een filtertje gooi op een iets groter budget dan zou bijvoorbeeld de Acer Aspire V3-372 een optie kunnen zijn.
Of een van de alternatieven voor deze laptop. pricewatch: Acer Aspire V3-372-P1HR