Wie heeft er nog meer ruzie met word

Pagina: 1
Acties:
  • 334 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5275

Topicstarter
Ik heb op zich niks tegen wordt maar. Ik heb er altijd problemen me. Nu zit ik op school een verslag te maken met plaatjes er in en zo nu tegen de 70 pagina's en als je dan een beetje aan de opmaak aan het veranderen

dr.Watson en zo.

Wat kan ik hier nu tegen doen?

volgens mij is word gewoon een kut programma (dit is geen flame maar gewoon een onderbouwde mening)

Het doet niks wat ik will. En alleen maar dingen waar ik niet mee eens ben.

als het een slotje wordt ik ben gewoon gefrustreerd en ik moest het ff kwijt mijn excuses. alvast sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

probeer Staroffice, is nog gratis ook :7

www.sorrygates.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

'T is algemeen bekend dat Word volslagen ongeschikt is voor grote verslagen, en al helemáál als er ook nog plaatjes in cverwerkt zitten.

Ik raad je aan om het verslag te splitsen in delen van ca. 15 pagina's en ze later te mergen.

Je kunt natuurlijk ook LaTeX gebruiken onder Linux ;)

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 14:14 schreef Metalium- het volgende:
probeer Staroffice, is nog gratis ook :7

www.sorrygates.com
Heb ik al besteld :). Hopen dat het wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaliBaba
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 20:19
Ik heb ook problemen met word! Hij vraagt steeds of ik iets wil installeren, maar dat wil ik $&#*@($&@#*( niet! Dus ik klik op "Cancel." Eén minuut later: "Do you want to install..." NEE!!! Echt hardleers dat Word!

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 14:15 schreef The_Jester het volgende:
'T is algemeen bekend dat Word volslagen ongeschikt is voor grote verslagen, en al helemáál als er ook nog plaatjes in cverwerkt zitten.

Ik raad je aan om het verslag te splitsen in delen van ca. 15 pagina's en ze later te mergen.

daar ben ik hellaas nu ook achter. Maar wat moet ik anders gebruiken. WOrdt ondersteunt te minste alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
geloof dat er weining WORD tegenstanders zijn.

gebruikt hier iedereen iets anders zoals de good old notepad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22716

Ik vind WORD ook lang niet ideaal. Altijd weer die autocorrectie die dingen doet die ik niet wil, en ik snap geen k*t van die tabs... maarja, tis de standaard he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-06 11:50

Scraper

ErikJ

Word fouten, tja is lastig. Geheugen dat volloopt met grootte verslagen?

Welke versie gebruik je. Word 2000 gaat al een stuk beter met plaatjes om.

En dat vragen naar iets installeren, dat houdt in dat je niet een volledige installatie hebt gedaan, doe ff de cd erin en laat hem kopieren.

En ja je kunt iets anders kiezen. Staroffice ofzo. Maar het werken met Word is al zo makkelijk geworden, dat het lastig is om te schakelen naar iets anders. Dat heb ik zelf iig gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27283

of LaTeX onder windows, bijvoorbeeld MiKTeX, erg fijn icm emacs onder windows....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen-h
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-02 10:58
het probleem met word is dat er veel opmaak dingen op veel veschillende manieren zijn af te stellen en als je denkt dat je er zelf aan mag komen dan loopt alles in de knoei, let maar eens op met de voor ingesteld opmaakprofielen, hierbij ga altijd een keer de mist, het programma moet eigenlijk een keer helemaal opnieuw gemaakt worden met een eenoudiger basis maar dezelfde mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-06 23:39

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op maandag 02 juli 2001 15:29 schreef semsite het volgende:

heb er ook een hekel aan, geef mij maar notepad. (nog echt ook).
[nu de onderbouwing]
Vind het uitermate irri, dat als ik de spatie vasthoud ik de cursor NIET kan zien.
Zo weet je nooit waar je bent, gokwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:20

Bergie

Lekker belangrijk...

Op maandag 02 juli 2001 15:29 schreef semsite het volgende:

Notepad heb ik vervangen door EditPlus; werkt 10x beter

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoyBoy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-04 09:24
Word + afbeeldingen = frustratie :'(
Word + tabs/ opsommingstekes = frustratie :'(

Maar Word typt voor de rest wel lekker weg :), ja gewenning speelt ook mee natuurlijk.
Die fucking plaatjes en opsommingstekens, laat MS daar eens een ergonomische verantwoorde user interface omheen bouwen, het rammelt behoorlijk daarzo. Met de omgang met plaatjes zijn ze nooit verder gekomen dan Word 1.0 beta :( , tenminste daar lijkt het op... en als ze wel menen dat het zo goed is hebben ze niet echt feeling voor de markt lijkt mij ...
Wanneer neemt Microsoft verantwoordelijkheid als fabrikant? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21874

OoK:

Melding: de spellingscontrole kan niet worden gestart.

ok

start ie wel. dat kut ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jester
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Op maandag 02 juli 2001 15:58 schreef Terayonnetje het volgende:
OoK:

Melding: de spellingscontrole kan niet worden gestart.

ok

start ie wel. dat kut ding
Spellingscontrôle: kut ding kutding ?

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21874

Goed gelezen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Waar is die goede oude WP toch gebleven :?
dat was pas een lekker proggie :)

Vind het jammer dat ik hem niet meer heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27915

Wanneer neemt Microsoft verantwoordelijkheid als fabrikant?
Hebben ze dat ooit gedaan?
Maarja, 't is de standaard he?
Gelul, de standaard wordt door het publiek bepaald - als iedereen nou eens niet naar de buurman keek maar zijn EIGEN mening eens een keertje liet ......

MS Word is een kutproduct, voor de simpelen onder ons is abiword beter en nog cross-platform ook (zie test in de c't)... En staroffice is kwalitatief zelfs beter dan MS Word (zie o.a. consumentengids-test) zelfs als de prijs buiten beschouwing wordt gelaten.

En dit zeg ik niet vanuit linux-fanatisme maar gewoon omdat het zo is. Kan iemand mij uitleggen waarom je dan nog MS Word gebruikt? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:03

backupdevice

Boeh!

Omdat staroffice niet op Windows 2000 draait

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 15:54 schreef WoyBoy het volgende:
Word + afbeeldingen = frustratie :'(
En beide is nog meer frustratie :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26474

Tja ik maak in word ook hooguit 1 hofdstuk tegelijk dan is het nog wel een beetje te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22716

Op maandag 02 juli 2001 16:16 schreef beelzebubu het volgende:
Gelul, de standaard wordt door het publiek bepaald
ehhh, ja....
En het publiek neemt toch massaal word?
als iedereen nou eens niet naar de buurman keek maar zijn EIGEN mening eens een keertje liet ......
Groot gelijk, maar als ik een tekstbestandje met iemand wil uitwisselen wil ik wel graag dat het goed overkomt zonder het te moeten converteren waarbij allemaal opmaak verloren gaat. Dus als iedereen in mijn omgeving word gebruikt (inclusief schoolcomputers) word ik wel gedwongen om het ook te gebruiken. Omdat het *sigh* nu eenmaal de standaard is...
MS Word is een kutproduct, voor de simpelen onder ons is abiword beter en nog cross-platform ook (zie test in de c't)... En staroffice is kwalitatief zelfs beter dan MS Word (zie o.a. consumentengids-test) zelfs als de prijs buiten beschouwing wordt gelaten.
Zal allemaal wel... ik heb nog nooit iets anders als word gebruikt maar ik vind het inderdaad behoorlijk irritante dingen hebben. Tis net zo met windows... linux is misschien wel veel beter, maar het is nu eenmaal niet de standaard. En ik ken iemand die het nu net sinds een maandje aan het proberen is, en als ik al die problemen met installeren en het simpel spelen van een spelletje hoor hoeft het van mij allemaal al niet meer...
En dit zeg ik niet vanuit linux-fanatisme maar gewoon omdat het zo is. Kan iemand mij uitleggen waarom je dan nog MS Word gebruikt? |:(
Omdat iedereen het gebruikt en ik dus ook gedwongen word om het ook te gebruiken. Hetzelfde met ICQ: vind ik een zwaar kloteprogramma (2 na klotigste software die ik ooit ben tegengekomen, op rioport en HP intelligent scanning software na). Maar iedereen gebruikt het, dus ik zal het ook wel moeten gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7765

MS Word heeft gewoon opties die je absoluut niet verwacht en toch heeeeeeeel af en toe gebruikt.

Overbodig? Misschien, maar soms wel heel handig.

Waar veel mensen de fout in gaan is het gebruik van enter of shift+enter. Dat moet je gewoon ff doorhebben dan zal je al een stuk minder frustraties hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:21

markvt

Peppi Cola

Omdat staroffice niet op Windows 2000 draait
WEL!!!!!!! maanden lang staroffice onder win2k gebruikt

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 01:46

DeMoN

Pastafari

Op maandag 02 juli 2001 16:02 schreef The_Jester het volgende:

[..]

Spellingscontrôle: kut ding kutding ?
ROFLOL!
Heej maar wie weet er meer van dat Staroffice af??
Misschien is dit wel onze redding!
( www.sorrygates.com )

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Okay, laat ik ook es wat gal gaan spuien over WORD.

Ik ben het 3 jaar geleden gaan gebruiken omdat dat het enige tekstverwerkings programma was die er bij ons op school geinstalleerd was.

Ondertussen ben ik dus 3 jaar WORD gewend maar ik kan er nog steeds niet echt mee overweg.
Plaatjes + opsommingstekens is uit den boze.
Je kunt niet eens zeggen waar je precies een tab wil hebben, de regels die erboven of onderstaan gaan gezellig mee :(
Die autohide menuutjes zijn ook vreselijk irri. Je kunt dan nooit iets meteen vinden omdat het weer verstopt zit.

Naja ik moest laatst wat maken voor mijn moeder en die gebruikt nog altijd WP. Maar jemig dat is ook niet veel beter. Die is met plaatsjes nog 10x zo beroerd als WORD is met plaatjes.

Er is 1 groot voordeel van WORD2000, nl dat iedere document een apart venstertje heeft.

En WP grrr die kun je niet eens 2x opstarten. (bij WORD97 kan dat wel)

Na het werken met WP kwam ik er achter dat je het slechter kon treffen dan WORD.
Of misschien ligt het eraan dat ik na 3 jaar WORD een beetje om de vervelende dingen van WORD heb leren heen te werken...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

opsommingstekens is uit den boze.
Je kunt niet eens zeggen waar je precies een tab wil hebben, de regels die erboven of onderstaan gaan gezellig mee
Dat bedoel ik dus met enter en shift+enter problemen...
Die autohide menuutjes zijn ook vreselijk irri. Je kunt dan nooit iets meteen vinden omdat het weer verstopt zit.
Kun je ergens uit zetten...maar jah, dat is wel een probleem: WAAR? Er zitten wat te veel opties in, maar goed, het kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26258

Op maandag 02 juli 2001 16:16 schreef beelzebubu het volgende:
En staroffice is kwalitatief zelfs beter dan MS Word (zie o.a. consumentengids-test) zelfs als de prijs buiten beschouwing wordt gelaten.
hmmm....interessant. Ik gebruik zelf ook al een tijdje Staroffice en 't werkt idd prettiger dan Word (vind ik dan he :) )
Maar nu ff over die consumentengids-test...waar kan ik die vinden? Op www.consumentenbond.nl kan ik er niets over te vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProCal
  • Laatst online: 31-08-2023
Op maandag 02 juli 2001 14:15 schreef The_Jester het volgende:

Waarom gebruiken alle grote bedrijven het dan? En waarom wordt door meer dan 3 kwart van de computergebruikers het Office pakket gebruikt? Ik merk wel weer dat er veel gezeikt wordt over MS maar ieder1 gebruikt het. Beetje hypocriet hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat ik zwaar knake vind is dus dat je spellingcontrole het gewoonweg niet in het Nederlands wil gaan doen als standaard. Hij springt altijd terug naar het Engels en geeft dan een melding bij een zin met meer dan 2 woorden. : too many nouns. Knake zooi. ga je in de help zoeken |:( schiet weinig op. bovendien is het zo dat die regels niet stil kunnen staan. Als er een fout staat in de bovenste regel (bijvoorbeeld mijn naam of een Engels woord) dan gaat hij lekker knipperen. Dan moet ik hem weer afsluiten en opnieuw opstarten zodat na 3 regels het weer begint.

En het meest irri is natuurlijk die paperclip. Vandaar dat ik blij ben met de actie van Micro$oft om de paperclip te killen. http://www.microsoft.com/Office/clippy/game.asp hier kun je een flashgame vinden op clippy te killen >:)

edit:

directe link naar game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoyBoy
  • Laatst online: 05-04 09:24
Vandaag weer last van Word:
ik had twee plaatjes uit photoshop via het clipboard gepaste, bestand was 1,4 MB. Ik dacht dat kan kleiner die plaatjes, dus die plaatjes in photoshop verkleind, is het bestand ineens 1,8 MB :? :( snap jij het?
Maar ik heb geen alternatief ;(, idd, de mensen die ik mijn werk moet laten lezen gebruiken Word ... dus geen alternatief :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan ook met andere programma's bestanden converteren naar word indeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19350

Sinds ik die paperclip op m'n scherm kreeg ben ik er van overtuigd dat Word gemaakt is om te irriteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19350

- Hallo, ik ben Clippie, ik ga u helpen met het opmaken van uw documenten :D :D :D !

sodemieter ff gauw op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Op dinsdag 03 juli 2001 15:10 schreef WoyBoy het volgende:
ik had twee plaatjes uit photoshop via het clipboard gepaste, bestand was 1,4 MB. Ik dacht dat kan kleiner die plaatjes, dus die plaatjes in photoshop verkleind, is het bestand ineens 1,8 MB :? :( snap jij het?
Maar ik heb geen alternatief ;(, idd, de mensen die ik mijn werk moet laten lezen gebruiken Word ... dus geen alternatief :'(
Als je een plaatje invoegd.. kies dan voor plakken speciaal. In het daarop volgende menu kies je voor 'figuur'. Als je normaal plakt (ctrl+v) dan wordt het plaatje als bitmap in je document gezet.. hetgeen veel ruimte inneemt.

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Zelf moet ik toegeven dat ik aardig overweg kan met Word. zelfs met Tabs, opsommingstekens en de moeilijk goed te krijgen functie voor inhoudkoppen enz. (het irritante dat opmaak automatisch wordt gewijzigd in koppen ed.)

Met Office XP werken een aantal dingen net wat prettiger en doet Wordt in mijn belevenis minder dingen uit zich zelf (zoals opmaak veranderen)

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27148

Corel Suite 8! (misschien nieuwere versie nog beter... ik weet niet) :D

veeel beter dan die stomme word. Vanmiddag voor de eeste keer namelijk eens met word gewerkt. bah, echt knudde prog is het ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 15:55

Tim Schuhmacher

abasios

Op maandag 02 juli 2001 15:54 schreef WoyBoy het volgende:

Ik heb hier ook problemen mee gehad, maar ik het is erg simpel. 3 vinkjes
extra>opties>bewerken>tabs en backspace stellen linkerinspringin UITZETTEN
&
extra>opties>autocorrectie>AutoOpmaak tijdens het typen>Automatische Opsommingstekens UITZETTEN
&
extra>opties>autocorrectie>AutoOpmaak tijdens het typen>Automatisch Genummerde Lijst UITZETTEN

Probelemen (met auto-opsomming) over.

Plaatjes heb ik niet veel ervaring mee, maar ik heb iemand er handig mee zien werken - hij zag er een logica.

Ik wil nou word niet helemaal ophemelen en anderen afzeiken, maar er zijn ook mensen die bij een probleem niet uitzoeken waarom het zo is, en wat er aan gedaan kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 01:46

DeMoN

Pastafari

Op dinsdag 03 juli 2001 19:16 schreef Atari_Junkie het volgende:
- Hallo, ik ben Clippie, ik ga u helpen met het opmaken van uw documenten :D :D :D !

sodemieter ff gauw op!
Het is Clippit!!!! Schaam je!!!!
:P :P :P :P :P :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-04 17:36
Op dinsdag 03 juli 2001 15:10 schreef WoyBoy het volgende:
In de opties "Snel opslaan" uitzetten, dan worden de bestanden een stuk kleiner. Met snel opslaan worden de wijzigingen in het document opgeslagen. In jouw geval wordt het plaatje waarschijnlijk 2x opgeslagen.
Ik heb het wel extremer gezien bij iemand die een Excel-sheet van 16 Mb had ingevoegd en daar een wijziging in maakte. Het Word-bestand werd meteen 32 Mb groot.

Zelfgedefinieerde nummering in meerdere niveau's blijft leuk. Het schijnt dat de definitie van de nummering verdeeld wordt opgeslagen in je document, in je slabloon en in de registry van je computer :? :?

Samenvoegen van verschilllende documenten is ook altijd een feest, zeker als je ze op verschillende computers hebt gemaakt.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinolief
  • Laatst online: 11-01-2021
Hahahahaha gaat iemand hier Corel WP 8 ophemelen, wat een instabiel brak programma is dat zeg!
Echt gemaakt om te laten zien dat er nog instabielere programmatuur gemaakt kan worden dan Windows95 versie a!!!!!!

Netware edit rulez!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118181

Ik ben nu bezig met mijn concepteeidnrapport voor mijn afstuderen, 100 pagina's ongeveer. Ik krijg echt moordneigingen door Word, als ik Gates tegen kom, sta ik niet voor mezelf in :(. De stijlen Caption en Header zijn op de een of andere manier gemixt en mijn hele document is verpest. Met kunst en vliegwerk en een aantal verloren uren heb ik er nog wat van weten te maken. Ik kan alleen geen streep onder mijn Header gebruiken, anders komt dat ook in elke Caption |:(

Dit soort dingen gebeuren dus altijd!!! Echt belachelijk dat zo'n duur product zo ontzettend slecht is :(
Helaas is bij op school (en in de rest van de wereld) Word de standaard, anders was ik allang overgestapt naar Corel WordPerfect 12. Vroeger was dat een super programma, vooral het onderwaterscherm _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Het is belachelijk, maar soms zit ik, wanneer ik zeker van de zaak wil zijn, rapporten te tikken in Wordpad. Later gooi ik die dan in Word...

Ik vind het trouwens wel grappig om te zien dat leken met een cursus er handiger mee om kunnen gaan dan ik. (tabs, volgtekens etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Gebruik OpenOffice.org, die is perfect compatible met Word. Misschien schop je dan ook geen bejaarde koeien die van hun rust zitten te genieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wie heeft er nog meer een topic van drie jaar gekicked? :B

En OpenOffice is inderdaad een optie. Of beter: [rml][ Alg.] LaTeX2e[/rml] - ook prima te gebruiken onder Windows (ik heb op het moment TeXnicCenter open staan).

Maar goed, goed gezocht (je moest je frustraties kwijt he? :P ) maar dit topic is iets te belegen en de eerste tig reacties zin ook niet echt fantastisch dus ik sluit deze :o

Als je wilt overstappen naar een ander programma, ben je natuurlijk van harte uitgenodigd om een nieuw topic te starten --> al zijn de argumenten voor LaTeX of OpenOffice al vaker genoemd :P :)

offtopic:
Wordperfect wil ik trouwens helemaal niet gebruiken :X Maar Word kan je heel goed mee om gaan - als je weet wat je wel en niet moet doen :P

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 07-07-2004 21:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.