Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
.Als ik mijn USB kabel met pc en UMI smartfone verbindt en in het menu kies voor bestanden overzetten (MTP) herkent mijn pc de telefoon niet. Wat kan het probleem dan zijn?..

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android 6.0...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:34
Beetje meer van je inzet mag wel
Probeer het eens hier te vinden http://www.umidigi.com/page-service.html

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op tweakers.

Op tweakers is het wel de bedoeling om eerst wat eigen inzet te tonen voordat je een topic opent, de onderstaande vraag staat er namelijk niet voor niets. Wat heb je dus zelf al geprobeerd en gedaan?
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 13:14:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Verder geef ook even aan welke telefoon je nu hebt, UMI heeft meerdere modellen namelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 16-01-2017 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een Umi Super en hiervan is geen gebruikershandleiding te vinden. Bovendien is dit niet echt mijn ding (electronica). Ik ben alleen benieuwd of ook anderen tegen dit probleem zijn aangelopen. Misschien is de oplossing wel simpel, maar zie ik deze domweg niet?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 17:23
wat is je os? heb je ook andere opties om voor te kiezen? Zodra ik MTP aanzet krijg ik windows 10 direct de vraag....

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:06:
Misschien is de oplossing wel simpel, maar zie ik deze domweg niet?
Maar de vraag was dus wat je zelf al geprobeerd en gedaan had? Niet zo technisch zijn is niet erg en we willen je ook gerust helpen, maar we verwachten daar wel een beetje eigen inzet voor terug. Ga eens op zoek op Google, download wat drivers en probeer eens wat verschillende instellingen.

Mocht het daarna nog niet gelukt zijn, post dan even een nieuw topic en geef aan wat je gedaan hebt en waarom het niet gelukt is.
Pagina: 1