Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:26
Ik zoek een?
Een smartwatch :) Liefst een ronde!

Wat is je budget?
250 - 300 €

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Om mn pols te doen :p Even zonder gekheid! Ik ben opzoek naar een smartwatch, het liefst met hartslagmonitor. Stappentellen doen ze bijna allemaal wel dacht ik. GPS is voor mij minder belangrijk, ik ben praktisch getrouwd met m'n telefoon dus die zit altijd in m'n broekzak. Batterijduur is fijn als hij het een dag of anderhalf volhoudt (als ik langer dan dat de deur uit ga neem ik m'n analoge klokje mee). En ik wil graag notificaties op mn pols ontvangen. Eigenlijk een verlenging van m'n nexus 6P. Oh en het liefst een ronde.

Samenvatting:
Hartslagmonitor
Stappentellen
Notificaties soepel doorgeven
Batterijduur van 1,5 dag
Rond :)

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de HUAWEI watch gevonden. Deze voldoet volgens mij aan mijn eisen.
Als variant de ASUS zenwatch 3, echter mist deze de hartslagmonitor...

Welke vragen heb je hier nog over?
De HUAWEI watch is al een stukje ouder... Ga ik hier last van hebben in de toekomst? En hoe zit het met de batterijduur? Ik had al gevonden dat deze ongeveer een anderhalve dag mee zou gaan. Maar is dit in de praktijk ook zo?

Ik neig dus naar de huawei, maar de asus ziet er ook tof uit! Alleen mist daar de hartslagmonitor, hij is daarentegen wel minder lang op de markt (heeft dat voordelen?)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:32
Je stelt een gewetensvraag. Naar wat ik zie zijn smart watches niet het grote success die de makers er van gehoopt hadden, resultaat is dat er minder tijd en geld aan de ontwikkeling besteedt wordt.
Als je rond wil, zou ik zelf naar een Samsung kijken, de Gear watches lijken gewoon nog te werken en ondersteund te worden, van de oudste tot de nieuwste.
http://developer.samsung.com/gear

Voor ervaringen met de Huawei watch, kijk eens in het topic er voor en stel daar de vraag:
[Huawei watch] Ervaringen & Discussie

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
swhnld schreef op zondag 15 januari 2017 @ 09:16:
Je stelt een gewetensvraag. Naar wat ik zie zijn smart watches niet het grote success die de makers er van gehoopt hadden, resultaat is dat er minder tijd en geld aan de ontwikkeling besteedt wordt.
Als je rond wil, zou ik zelf naar een Samsung kijken, de Gear watches lijken gewoon nog te werken en ondersteund te worden, van de oudste tot de nieuwste.
http://developer.samsung.com/gear

Voor ervaringen met de Huawei watch, kijk eens in het topic er voor en stel daar de vraag:
[Huawei watch] Ervaringen & Discussie
De Huawei is al wat langer op de markt, net als de Samsung (de nieuwste is vrijwel gelijk aan de oudere)

Voor een watch vindt ik persoonlijk Android Wear fijner dan Tizen (Samsung). Daarnaast krijgt de Huawei in ieder geval wel de update naar AW2 wat een hoop leuke nieuwigheden mee brengt. Tel daarbij de luidspreker op (volgens mij niet in de Samsung) en je hebt een leuk allround horloge.
De ontwikkeling gaat inderdaad langzamer dan bij telefoons maar dat is omdat telefoons vaak om de 2 jaar vervangen worden met het verlengen van abo en een horloge koop je voor langer.