Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen in 1080P met redelijke hoge settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs is € 1.000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Van mijn vorige systeem neem ik de kast (cooler Master CM690 atx , een Scythe mugen 2, een Antec truepower TP 650 voeding, en een 1 gig hdd mee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen merken voorkeur
Ga je overklokken?
Dat is mijn grootse twijfel. Is het het geld en de moeite waard om voor een overclock te gaan met een 7600 K of kan ik beter wat geld in mijn zak steken en een I5 7500 kopen met een iets goedkoper moederbord.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn bedoeling is eigenlijk een jaar of 5/6 met dit systeem te doen, door over ongeveer 2/3 jaar mijn GPU up te graden en er wat extra ram bij te kopen. Vandaar de keus om nu een wat duurdere processor te kopen dan noodzakelijk. Denken jullie dat dit een juiste keus is?
Daarnaast zie ik door de bomen het bos niet met betrekking tot alle modellen van de rx480. Maakt het veel uit welke ik kies?
Verder zijn alle adviezen en sugesties welkom
Hieronder wat ik tot nu toe heb samengesteld aan de hand van de bbg november 2016 en dit forum
Gamen in 1080P met redelijke hoge settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs is € 1.000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Van mijn vorige systeem neem ik de kast (cooler Master CM690 atx , een Scythe mugen 2, een Antec truepower TP 650 voeding, en een 1 gig hdd mee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen merken voorkeur
Ga je overklokken?
Dat is mijn grootse twijfel. Is het het geld en de moeite waard om voor een overclock te gaan met een 7600 K of kan ik beter wat geld in mijn zak steken en een I5 7500 kopen met een iets goedkoper moederbord.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn bedoeling is eigenlijk een jaar of 5/6 met dit systeem te doen, door over ongeveer 2/3 jaar mijn GPU up te graden en er wat extra ram bij te kopen. Vandaar de keus om nu een wat duurdere processor te kopen dan noodzakelijk. Denken jullie dat dit een juiste keus is?
Daarnaast zie ik door de bomen het bos niet met betrekking tot alle modellen van de rx480. Maakt het veel uit welke ik kies?
Verder zijn alle adviezen en sugesties welkom
Hieronder wat ik tot nu toe heb samengesteld aan de hand van de bbg november 2016 en dit forum
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 267,- | € 267,- |
| 1 | ASRock Z270 Pro4 | € 127,75 | € 127,75 |
| 1 | Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 8G OC | € 292,95 | € 292,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15R | € 71,73 | € 71,73 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 136,76 | € 136,76 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 896,19 | |