Toon posts:

vraagje mbt Creative DTT 2200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een creative dtt 2200 besteld, maar nu heb ik een vraagje, ik heb een creative pci64 (ja ik weet het niet zo'n goede kaart). Maakt dit veel uit voor de geluids kwaliteit, ik geef niet zoveel om dolby enzo, ik heb er toch (nog) geen dvd speler erin zitten, en spellen speel ik ook bijna nooit, ik heb hem eigenlijk gekocht voor het mp3 luisteren. Zouden jullie mij aanraden toch een nieuwe geluidskaart te kopen, of is het niet de moeite waard als je kijkt wat ik er mee doe...

alvast bedankt.

Verwijderd

Ja koop maar een nieuwe want als je die kaart houd dan zul je maar geluid uit een paar boxen krijgen omdat dat ding geen 6 speakers aanstuurt gewoon de player 5.1 kopen heb ik ook. Ik ga alleen de platinum 5.1 kopen.

Sucsses
p.s zijn wel hele goede boxen echt goede keus
:)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

koop die player 5.1 :) Of verkoop de DTT2200, zo heb je er dus niks aan |:(

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik deze geluidskaart houd dan blijft bijvoorbeeld de center speaker werkeloos...

Verwijderd

Jij snapt het :)
waar woon je want ik ga die platinum kopen en heb dus die player 5.1 over.

Hint

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

aaaaaaahhhrggh.

Of had voor 300 piek een labtec apx4620 gekocht |:( als het alleen voor muziek is, waarom koop je dan in godesnaam ee surroundset.. ?

Zo'n apx klinkt veel en veel beter!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 20:47
De DTT2200 heeft 5 speakers en sub.

Als je 1 line out hebt, zul je denk ik 2 speakers niet kunnen gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
ik woon in doetinchem en heb (nu) 2 speaker output...

Verwijderd

Ben jij jasper in zit op het tce in ede

Verwijderd

He jasper ik ben het Jeroen. J ekan van mij wel die kaart kopen als je wilt dan neem ik hem mee als we naar school moeten

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Dit DTT2200 klinkt echt voor geen meter. Ik kan het weten want ik heb er helaas zelf ook 1. Grootste miskoop van het jaar. Hiervoor had ik een Altect Lansing set ACS95, die echt stukken betere klinkt. Vooral het midden is verder te zoeken bij de DTT2200. Als je dus een speakerset zoekt voor het beluisteren van muziek, zou ik even verder zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Eej vandaar Ponus, dat duurt wel weer ff want ik kan die vrijdag niet, dus dan kijk ik nog wel ff, en ik heb de kaart al besteld dus.....\

Verwijderd

Sukkel dat je kost je veel te veel. Je mag hem hebben voor 150 gulden met alles erbij software kabels boekje alles.

NIET SLIM :(

Verwijderd

test

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoelde dat ik de boxen al besteld heb niet de kaart..... foutje

Verwijderd

Als je hem wilt hebben moet je het zeggen. je krijgt het nergens zo goedkoop, en hij is nog maar een paar maanden oud.
Dus je zegt het maar

:)

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

ik heb de dtt2500 aangesloten op me laptop(op 1 ingang) en heb gewoon geluid uit 4 speakers+sub!!

HOE???

Een magisch splittertje op me speakerout!

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Het is echt heel jammer dat je de DTT2200 hebt besteld, je had echt veel beter kunnen krijgen voor hetzelde of zelfs voor minder geld. Als je een stereo geluidskaart hebt, heb je natuurlijk niks aan een set die gemaakt is voor 5.1 geluid. De DTT2200 is in principe bedoeld voor een combinatie met een Live 5.1 kaart, zodat je 5.1 geluid hebt. Nu kan je hooguit dubbel stereo hebben als je de uitgang split, meer zit er niet in me je huidige kaart.
Als ik jou was zou ik heel hard proberen om je bestelling om te zetten in een ander setje, een Labtec APX 4620 bijvoorbeeld.
Pagina: 1