Vodafone settopbox koppelen met LG 55B6V Magic Remote

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubinhoGoal
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-02-2021
Mijn vraag

Ik heb onlangs een geweldige TV van LG OLED55B6V gekocht echter lukt het me nog niet de Vodafone set-top box te koppelen aan de Magic Remote van LG.

Ik kies bij het koppelen voor Vodafone TV echter de knoppen (Chnl + -, Menu) werken niet. Ik kan dus nog niet de TV kanalen kiezen met de Magic Remote.

Er staat bij mij een losse set-top box van Vodafone van ENTONE model 510b.

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en hiermee kan helpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubinhoGoal
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-02-2021
Ik heb na veel zoeken een goed antwoord gekregen van LG zelf

"Dank voor uw e-mail.

Om apparaten aan de TV te koppelen kunt u de "device connector" gebruiken. Hier kunt u verschillende apparaten aan uw TV koppelen en sommige functies van het aangesloten apparaat gebruiken met de magic remote. Als u kiest voor het "merk" kunt u er ook voor kiezen het merk te selecteren van het aangesloten apparaat en niet te provider.
Wij kunnen echter niet garanderen dat elk merk perfect zal werken met onze TV. Vaal zullen sommige functionaliteiten niet werken als u gebruikt maakt van de magic remote.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen wij dat graag!

Met vriendelijke groet,

Customer Service Representative
LG Electronics Benelux"

Ik heb in mij geval voor ENTONE gekozen als merk (van provider Vodafone) en gekozen voor afstandsbediening type 2. Het werkt nu perfect en kan nu alles af met de MAGIC Remote. Bedankt LG _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan nergens mer of provider kiezen . ? waar doe je dit ? mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuntpiloot
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-01-2022
Mij is het op dezelfde manier gelukt :-). (Ik heb ook de vodafone box wat tegenwoordig T-Mobile Thuis tv geworden is). Krijg alleen niet gevonden hoe ik de gids van de box kan openen....weet iemand dat?
Als ik op 'Guide' druk krijg ik de gids van de zenders die er zouden zijn als ik kabel aangesloten zou hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrX_Cuci
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09 21:27
Het werkt met model Entone en dan afstandsbediening type 2. Het enige wat mij niet lukt is de settop box uitschakelen via de magic remote. Alle andere functies werken prima. Ook de gids. Daarvoor moet je drukken op STPB menu (oid)