Wijziging User Review - Simii klen_ghost

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klen_ghost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-07 20:49
Mede-auteur:
  • Simii
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 14:18

Simii

Met Simon een ander via DM besproken.
heb in mijn aanvulling op de review een toelichting gegeven
de beschrijving mag 4 sterren zijn (ondanks dat ik het product niet gezien geloof ik hem wel op het feit hoe het afgeleverd zal worden)
de communicatie mag 3 sterren worden (die kon van mijn kant uit sneller, als ik niet ziek was dan zou dit ook zo zijn)
wat mij betreft mag het stuk voor de aanvulling compleet weg (alleen de aanvulling is in feite relevant).

ook zou ik het op prijs stellen als de review van simii naar mij toe op een normale manier (objectief zonder frustratie ingevuld werdt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simii

Simii

[u]bold[/u]

Topicstarter
Er is veel besproken via DM, maar naar mijn mening komt er geen schot in de zaak.

Ik heb op het moment een review, welke ongegrond is (en waarbij is toegegeven dat deze uit frustratie is geschreven), op mijn profiel staan. Eveneens dat op mijn profiel frontpage het een en ander staat.

Wat betreft mijn review;
Ik heb een 2-ster beoordeling geschreven aangezien een gemaakte afspraak niet is nagekomen.
Hoe en wat er rondom gebeurd is ben ik niet van op de hoogte gesteld. Ik kon het op prijs stellen als er dan tijdig afgemeld werd. Dit is niet gebeurd, vandaar de 2 sterren.
In het 2e deel ga ik simpelweg wat 'geschreven frustratie' ontkrachten, in mijn opzicht niet buiten proportie.

Samengevat;
Wij komen er niet uit. Frank heeft zijn review gewijzigd. Ik zou dit ook kunnen/willen doen, maar zal hem niet willen verwijderen.
Graag zou ik wel de berichten op mijn profiel verwijderd hebben aangezien dit gewoon via DM had moeten gaan en geen plaats heeft op een profiel frontpage.
En aangezien de review voor mij dus niet objectief is geschreven zou ik deze graag verwijderd hebben.

cursief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klen_ghost
De berichten op je profiel had ik gister avond al aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Berichten bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klen_ghost
sorry Microkid maar de demotiverende aanvulling van Simii zie ik nog steeds staan in mijn user review.
ik heb netjes alles aangepast en me verder aan mijn woord gehouden, nu zou het ook van Simii zijn kant uit mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Klopt, jullie waren daar niet uitgekomen en dat was (zover ik begreep) ook niet de vraag. Er was gevraagd om de berichten te verwijderen, dat is gedaan. Als jullie er samen uitzijn wat betreft de reviews hoor ik het wel.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simii

Simii

[u]bold[/u]

Topicstarter
Er was een afspraak voor de verkoop gemaakt en deze is niet nagekomen.
Aangezien er een deal was gemaakt kan ik hem beoordelen daarop (zover ik weet mag het dan).

Er is inderdaad geen overeenkomst voor het verwijderen van de reviews.

Bedankt voor het verwijderen van het profiel-gesprek.

cursief

Pagina: 1