Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Apple Airport Extreme geen verbinding met wifi

Pagina: 1
Acties:

• mattdice
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-06 11:26
Sinds een aantal dagen verlies ik steeds de verbinding via Wifi met mijn Apple Airport Extreme. De LAN poorten blijven gewoon werken, maar op al mijn apparaten verlies ik de Wifi verbinding. Als ik vervolgens weer verbinding probeer te maken vraagt hij om een wachtwoord en dan is het ingestelde wachtwoord niet meer geldig.

Na een restart werkt het weer even, maar na een aantal uren herhaalt het probleem zich.

Ik heb de router al een keer gereset naar zijn fabrieksinstellingen maar dit heeft niet geholpen. Ik gebruik de Airport in AP mode.

Alvast bedankt.

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 17:27
mattdice schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:17:
Sinds een aantal dagen verlies ik steeds de verbinding via Wifi met mijn Apple Airport Extreme. De LAN poorten blijven gewoon werken, maar op al mijn apparaten verlies ik de Wifi verbinding. Als ik vervolgens weer verbinding probeer te maken vraagt hij om een wachtwoord en dan is het ingestelde wachtwoord niet meer geldig.

Na een restart werkt het weer even, maar na een aantal uren herhaalt het probleem zich.

Ik heb de router al een keer gereset naar zijn fabrieksinstellingen maar dit heeft niet geholpen. Ik gebruik de Airport in AP mode.

Alvast bedankt.
Is de Firmware van de Airport up to date?

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:00

Nox

Noxiuz

Waar zit hij op aangesloten?

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• mattdice
Hij heeft de nieuwste firmware 7.7.8 en is aangesloten op mijn Ubiquiti USG.

• mattdice
Na een aantal harde resets blijkt het weer goed te werken. Ik houd het even extra in de gaten. Bedankt voor jullie reacties!