FoccodeJ schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:32:
Ik heb niet heel veel tijd om te gamen en daardoor nooit een console gehad. Het lijkt me voor nu in mijn flatje wel leuk om een tweedehands of refurbished ps3 neer te zetten . Het gaat dan waarschijnlijk om een Fifa game en eenn racespel ofzo. Heel veel meer zal ik er niet mee doen gok ik. Die spellen staan toch niet op de harde schijf van ps zelf, toch? Dus dan heb ik voor gamen genoeg aan 12GB lijkt me?
Waarom zouden mensen de 500GB nemen?
En ik kan dar wel vervangen als het voordelen biedt denk ik. Heeft her dan ook nog zin er ssd in te gooien?
De ps3 kan meer dan alleen gamen.
Je kan er bijv ook nog een filmpje opzetten, wellicht wat muziek als vervanging voor je radio en fotos mocht je ooit is een keer je vakantie fotos willen laten zien op een groot scherm. Geloof dat er ook een app is voor netflix en andere film diensten en aangezien het streaming betreft heb je niet veel nodig maar met een volle hardeschijf kan ik me toch voorstellen dat het problemen oplevert.
Voor 2 games digitaal (Voor wat gemiddelde games en dus op de hardeschijf) zit je vast wel goed met een 12gb maar bij 3 a 4 begint het toch wel al wat krapjes te worden (even er vanuit gaand dat het wat kleinere games zijn). Sommige spellen ondersteunen dus ook nog je muziek op de ps3 zodat je gewoon kan racen (gran turismo) op je eigen muziek inplaats van wat je bij het spel krijgt. Toen ik me PS3 Slim kocht waren er alleen maar 500GB versies dus ik had niet veel keus maar ben wel blij met de 500GB eerlijk gezegd. Heb nooit zoveel zin om eerst dingen te moeten gaan verwijderen om een spelletje kunnen spelen.
Je kan zien in de store hoeveel een spel in beslag neemt, dan kan je aan de hand daarvan wel rekenen hoe hard de 12 gb gaat. Flinke games zoals Destiny is al 18GB en Gran Turismo 6 is al 14 GB. Beide passen dus niet op je 12 GB.
[
Voor 7% gewijzigd door
Kadardar op 12-04-2017 09:13
]