Waar nog een nieuwe PS3 te koop ?

Pagina: 1
Acties:
  • 4.645 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Waar kan ik een nieuwe ps3 kopen behalve de 12gb variant ?

Ik heb even gezocht, ik kom alleen de 12gb variant tegen. De enige die verkrijgbaar is (500gb) is bij bol.com maar die kost 350 euro, die lopen achter met de prijzen.

Kennen jullie belgische of duitse webshops voor een fatsoenlijk prijs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Als het om ruimte gaat kan je toch ook de 12GB-versie kopen en dan de HDD vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Is makkelijk gezegd dan gedaan. Ik ben niet goed in zulke dingen. Dan moet ik nog iemand vinden om het te laten doen. Ik wil eerst voor het gemak gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 19:19
Een hdd van de ps3 vervangen kan je zeer makkelijk zelf, er staan genoeg handleidingen op internet om die te volgen.
Enigste waar je mee moet opletten is dat de hdd 2,5 inch sata is en niet dikker dan 9mm(instelbaar in de pricewatch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:15
lennox-06 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:35:
Is makkelijk gezegd dan gedaan. Ik ben niet goed in zulke dingen. Dan moet ik nog iemand vinden om het te laten doen. Ik wil eerst voor het gemak gaan.
Sorry, maar dit kan iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Moet het perse een nieuwe PS3 zijn? Op Marktplaats staan genoeg gebruikte consoles voor een habbekrats te koop. Zelfs webshops die ook nog 3 maanden garantie geven.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
sjaool schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:51:
Moet het perse een nieuwe PS3 zijn? Op Marktplaats staan genoeg gebruikte consoles voor een habbekrats te koop. Zelfs webshops die ook nog 3 maanden garantie geven.
Dat weet ik. Maar ik wil een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:15
lennox-06 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:51:
[...]

Mag ik ook vragen waarom je nog een PS3 wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:13

sjaool

Every life should have 9 cats

lennox-06 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:51:
[...]

Ik zou geen geld meer steken in een console die eigenlijk end of life is. Als het je eerste console is kun je beter investeren in een PS4. Mocht je toch een PS3 willen zou ik toch zeer sterk aanraden om een tweedehands console te kopen. Dit omdat een nieuwe PS3 bijna net zoveel kost, zo niet evenveel, als een nieuwe PS4..Plus zoals je zelf al merkt zijn deze ook praktisch niet meer te koop.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
NotSoSteady schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:53:
[...]

Mag ik ook vragen waarom je nog een PS3 wilt?
GOD of war collection, yakuza 3-4. Red dead redemption, god of war ascension, metal gear solid 4, metal gear snake eater , metal gear solid 2 genoeg ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:21
Er zit geen caddy in de 12GB uitvoering, die zul je ook nog op de kop moeten zien te tikken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn refurbished PS3 bij GooHoo in Nijmegen vandaan, volgens mij kan je daar aangeven wat voor schijf je erin wil.

https://www.ps3gameskopen.nl/playstation-3-kopen

Referral verwijderd

[ Voor 16% gewijzigd door Grotman op 14-01-2017 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Het aloude verkapte "ik ben te lui, dus ik zeg maar dat ik er niet goed in ben" argument. Opgeven zonder te proberen. Is echt nog geen half uurtje werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:10

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Zaken zoals Nedgames e.d. al geprobeerd?

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

franssnarf schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:50:
Een hdd van de ps3 vervangen kan je zeer makkelijk zelf, er staan genoeg handleidingen op internet om die te volgen.
Het staat zelfs in de handleiding van Sony zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ik heb een 12gb versie gekocht in eindhoven intertoys voor 140. Vond ik wel te doen vergeleken met webshop prijzen vanaf 200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:52
Intertoys in wijk bij Duurstede had er afgelopen woensdag iig eentje staan. Was daar toevallig. Dus een willekeurige intertoys zal ze misschien nog wel hebben.

Maar inderdaad, weinig moeite gestoken voordat je je vraag stelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Arunia schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 14:54:
Intertoys in wijk bij Duurstede had er afgelopen woensdag iig eentje staan. Was daar toevallig. Dus een willekeurige intertoys zal ze misschien nog wel hebben.

Maar inderdaad, weinig moeite gestoken voordat je je vraag stelde.
In de stad waar ik woon ben ik alle winkels afgegaan dus dat klopt niet wat je zegt. Ik was
Vandaag puur toevallig in eindhoven intertoys voor een andere reden en zag deze toevallig daar staan. Het is puur geluk geweest dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:52
lennox-06 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 15:15:
[...]

In de stad waar ik woon ben ik alle winkels afgegaan dus dat klopt niet wat je zegt. Ik was
Vandaag puur toevallig in eindhoven intertoys voor een andere reden en zag deze toevallig daar staan. Het is puur geluk geweest dus.
Ik zie nu pas dat je net boven mij gereageerd had.

Maar hou er rekening mee dat we niet weten wat je ons niet vertelt. Daar was mijn uitspraak op gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 09:56:
[...]

Het aloude verkapte "ik ben te lui, dus ik zeg maar dat ik er niet goed in ben" argument. Opgeven zonder te proberen. Is echt nog geen half uurtje werk.
offtopic
Wees blij dat er mensen zijn die "te lui" zijn om het zelf te doen: daar leeft het mkb van en daarmee een groot deel van onze economie.

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:07
lennox-06 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 15:15:
[...]

De intertoys op de helftheuvel heeft gewoon ps3 staan. Als ik er vanuit mag gaan dat je in Den Bosch woont ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

hcQd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:27:
[...]

Er zit geen caddy in de 12GB uitvoering, die zul je ook nog op de kop moeten zien te tikken.
Ook niet echt hoor. Beetje karton aan weerszijden op maat knippen zodat de schijf stabiel erin zit doet het werk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:11
Dit kan echt iedereen hoor, zelfs een fietsband plakken is nog moeilijker!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 22:50

Zyron

BWRAAAAP

Zag er gisteren nog eentje bij de Intertoys in Roermond staan... 125 euro als ik me niet heel erg vergis. De 500gb-versie.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoccodeJ
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 18:21
Ik heb niet heel veel tijd om te gamen en daardoor nooit een console gehad. Het lijkt me voor nu in mijn flatje wel leuk om een tweedehands of refurbished ps3 neer te zetten . Het gaat dan waarschijnlijk om een Fifa game en eenn racespel ofzo. Heel veel meer zal ik er niet mee doen gok ik. Die spellen staan toch niet op de harde schijf van ps zelf, toch? Dus dan heb ik voor gamen genoeg aan 12GB lijkt me?

Waarom zouden mensen de 500GB nemen?

En ik kan dar wel vervangen als het voordelen biedt denk ik. Heeft her dan ook nog zin er ssd in te gooien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

FoccodeJ schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:32:
Ik heb niet heel veel tijd om te gamen en daardoor nooit een console gehad. Het lijkt me voor nu in mijn flatje wel leuk om een tweedehands of refurbished ps3 neer te zetten . Het gaat dan waarschijnlijk om een Fifa game en eenn racespel ofzo. Heel veel meer zal ik er niet mee doen gok ik. Die spellen staan toch niet op de harde schijf van ps zelf, toch? Dus dan heb ik voor gamen genoeg aan 12GB lijkt me?

En ik kan dar wel vervangen als het voordelen biedt denk ik. Heeft her dan ook nog zin er ssd in te gooien?
12GB zit zo vol, want patches\updates nestelen zich op de HDD. Ook hebben veel spellen de neiging een (groot) gedeelte van een spel naar de HDD te kopieren omdat dit sneller is dan van de BR lezen. 12GB kun je kopen en voor een tientje een 320GB/500GB schijf op de kop tikken, maar met 12 ga je het heel snel heel krap krijgen. SSD heeft geen nut (relatief t.o.v. de kosten). Een 7200RPM schijf ook niet echt heel veel. Gewoon een 5400RPM disk is afdoende/meer dan genoeg.

[ Voor 6% gewijzigd door Exorcist op 11-04-2017 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-10 07:14

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Hangt van de racegame af. Gran Turismo is volgens mij al groter dan 12GB, dan gaat dat dus niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:09

De ps3 kan meer dan alleen gamen.

Je kan er bijv ook nog een filmpje opzetten, wellicht wat muziek als vervanging voor je radio en fotos mocht je ooit is een keer je vakantie fotos willen laten zien op een groot scherm. Geloof dat er ook een app is voor netflix en andere film diensten en aangezien het streaming betreft heb je niet veel nodig maar met een volle hardeschijf kan ik me toch voorstellen dat het problemen oplevert.

Voor 2 games digitaal (Voor wat gemiddelde games en dus op de hardeschijf) zit je vast wel goed met een 12gb maar bij 3 a 4 begint het toch wel al wat krapjes te worden (even er vanuit gaand dat het wat kleinere games zijn). Sommige spellen ondersteunen dus ook nog je muziek op de ps3 zodat je gewoon kan racen (gran turismo) op je eigen muziek inplaats van wat je bij het spel krijgt. Toen ik me PS3 Slim kocht waren er alleen maar 500GB versies dus ik had niet veel keus maar ben wel blij met de 500GB eerlijk gezegd. Heb nooit zoveel zin om eerst dingen te moeten gaan verwijderen om een spelletje kunnen spelen.

Je kan zien in de store hoeveel een spel in beslag neemt, dan kan je aan de hand daarvan wel rekenen hoe hard de 12 gb gaat. Flinke games zoals Destiny is al 18GB en Gran Turismo 6 is al 14 GB. Beide passen dus niet op je 12 GB.

[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 12-04-2017 09:13 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoccodeJ
Kadardar schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:03:
[...]

De ps3 kan meer dan alleen gamen.

Je kan er bijv ook nog een filmpje opzetten, wellicht wat muziek als vervanging voor je radio en fotos mocht je ooit is een keer je vakantie fotos willen laten zien op een groot scherm. Geloof dat er ook een app is voor netflix en andere film diensten en aangezien het streaming betreft heb je niet veel nodig maar met een volle hardeschijf kan ik me toch voorstellen dat het problemen oplevert.

Voor 2 games digitaal (Voor wat gemiddelde games en dus op de hardeschijf) zit je vast wel goed met een 12gb maar bij 3 a 4 begint het toch wel al wat krapjes te worden (even er vanuit gaand dat het wat kleinere games zijn). Sommige spellen ondersteunen dus ook nog je muziek op de ps3 zodat je gewoon kan racen (gran turismo) op je eigen muziek inplaats van wat je bij het spel krijgt. Toen ik me PS3 Slim kocht waren er alleen maar 500GB versies dus ik had niet veel keus maar ben wel blij met de 500GB eerlijk gezegd. Heb nooit zoveel zin om eerst dingen te moeten gaan verwijderen om een spelletje kunnen spelen.

Je kan zien in de store hoeveel een spel in beslag neemt, dan kan je aan de hand daarvan wel rekenen hoe hard de 12 gb gaat. Flinke games zoals Destiny is al 18GB en Gran Turismo 6 is al 14 GB. Beide passen dus niet op je 12 GB.
Thanks voor je reply. Dan neem ik 500 versie, foto's laten zien is idd ook wel leuk :) Ik kan hem (super slim 500GB) refurbished met 2 maanden gerantie krijgen voor €115 incl 2 gebruikte controllers. Dat leek mij wel een goede deal als ik zo op marktplaats en V&A kijk. Klopt dat, of vinden jullie dat wat aan de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
FoccodeJ schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:18:
[...]

Thanks voor je reply. Dan neem ik 500 versie, foto's laten zien is idd ook wel leuk :) Ik kan hem (super slim 500GB) refurbished met 2 maanden gerantie krijgen voor €115 incl 2 gebruikte controllers. Dat leek mij wel een goede deal als ik zo op marktplaats en V&A kijk. Klopt dat, of vinden jullie dat wat aan de prijs?
Opzich redelijke prijs naar mijn idee. Zou wel zeggen let op wat je koopt, loop hem gewoon even na op krasjes, wellicht defecten aan de controller etc. Als het voor jezelf een redelijke prijs is voor wat je krijgt dan zie ik geen problemen ermee. Dit soort dingen blijven toch altijd wel vandaag betaal ik X en morgen kan ik al Y betalen.

Je kan ook proberen op koningsdag op een vlooienmarkt maarja dat is garantie tot aan het kleedje/kraampje en neem je dus een risico. Voor de rest heb ik echt geen idee. Ik heb de mijne gekocht toen de slim uit was en meer dan dat heb ik ook niet meer naar de prijzen gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoccodeJ
Kadardar schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:34:
[...]

Opzich redelijke prijs naar mijn idee. Zou wel zeggen let op wat je koopt, loop hem gewoon even na op krasjes, wellicht defecten aan de controller etc. Als het voor jezelf een redelijke prijs is voor wat je krijgt dan zie ik geen problemen ermee. Dit soort dingen blijven toch altijd wel vandaag betaal ik X en morgen kan ik al Y betalen.

Je kan ook proberen op koningsdag op een vlooienmarkt maarja dat is garantie tot aan het kleedje/kraampje en neem je dus een risico. Voor de rest heb ik echt geen idee. Ik heb de mijne gekocht toen de slim uit was en meer dan dat heb ik ook niet meer naar de prijzen gekeken.
Nou ja, deze heeft welke krassen en afgebroken klepjes, maar ze beweren dat ie is nagekeken en ze geven dus 2 maand garantie. Voor €14 kun je daar een jaar garantie van maken. Dus op zich vertrouw ik dat meer dan de locale vlooienplaag. Nou, eerst maar even verhuizen en dan zal ik er achteraan. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
FoccodeJ schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:00:
[...]

Nou ja, deze heeft welke krassen en afgebroken klepjes, maar ze beweren dat ie is nagekeken en ze geven dus 2 maand garantie. Voor €14 kun je daar een jaar garantie van maken. Dus op zich vertrouw ik dat meer dan de locale vlooienplaag. Nou, eerst maar even verhuizen en dan zal ik er achteraan. Thanks!
Ja het is maar net welke klepjes en of je dit zelf erg vind. Een cd lade dit opstaat zou ik zelf persoonlijk erg vervelend vinden.

Een krasje zou ik zelf niet bijzonder erg vinden maar als dat ding even veel krassen heeft als de lokale ijsbaan dan vind ik dat wel storend. Het is maar net waar je je druk om kan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
na een tijdje weer even omhoog schoppen. weet iemand nog waar een nieuwe ps3 te koop is ?

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 14-01-2019 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19:46
Waarom zou je nu nog een nieuwe PS3 willen aanschaffen? er zijn er genoeg tweedehands beschikbaar voor weinig geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
dm-dutchman schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:23:
Waarom zou je nu nog een nieuwe PS3 willen aanschaffen? er zijn er genoeg tweedehands beschikbaar voor weinig geld
dat was mijn vraag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:18
De vele opties en adviezen die al zijn gegeven 2 jaar geleden zijn nog even geldig. Je topic kicken met dezelfde luie vraag is ongewenst, vandaar het slotje.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.