Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asakir
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-10-2023
Hey Tweakers,

Namens mijn nichtje die rond de 20 is, zoekt een geschikte koptelefoon en wel een draadloze koptelefoon dat lekker goed en stevig zit op oren en fijne geluid heeft mbt afspelen van muziek. Ze is zelf slechthorend (nee, ze is niet doofstom, verstaat gewoon prima), maar daarbij draagt ze dus hoortoestellen en daarop komt die koptelefoon, vandaar de eis dat het goed en lekker moet zitten. Het moet ook compact zijn en niet van die opvallende grote koptelefoons haha. Dus waarschijnlijk op-oren en niet over oren.

Nu MediaMarkt binnenkort (waarschijnlijk) met een BTW-actie komt, is dit de moment om die kans te pakken.

Budget mag max 60 euro zijn, hoger mag.

Nogmaals:

- Goed op kunnen zitten ivm hoortoestellen.
- Compact en middelgroot (niet te groot)
- Fijne audio.
- Liefst draadloos ivm hardlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asakir
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:41

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Voor dat budget gaat er niet veel denderends uit komen. Voor hoge kwaliteits- en draadloze over-ear koptelefoons zit je al vlug boven de 100 euro. Heb je de Pricewatch-functie als een gebruikt?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-10 14:25

Hegeman

Weet van alles wat

Asakir schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:24:
Hey Tweakers,

Namens mijn nichtje die rond de 20 is, zoekt een geschikte koptelefoon en wel een draadloze koptelefoon dat lekker goed en stevig zit op oren en fijne geluid heeft mbt afspelen van muziek. Ze is zelf slechthorend (nee, ze is niet doofstom, verstaat gewoon prima), maar daarbij draagt ze dus hoortoestellen en daarop komt die koptelefoon, vandaar de eis dat het goed en lekker moet zitten. Het moet ook compact zijn en niet van die opvallende grote koptelefoons haha. Dus waarschijnlijk op-oren en niet over oren.

Nu MediaMarkt binnenkort (waarschijnlijk) met een BTW-actie komt, is dit de moment om die kans te pakken.

Budget mag max 60 euro zijn, hoger mag.

Nogmaals:

- Goed op kunnen zitten ivm hoortoestellen.
- Compact en middelgroot (niet te groot)
- Fijne audio.
- Liefst draadloos ivm hardlopen.
Ontopic:
Ben zelf in het bezit van de pricewatch: Philips SHB6250 (Zwart)
Deze koptelefoon kost weinig maar produceert toch nog een redelijk geluid, waar ik me wel aan erger is dat je van die 'geluidjes hoort als je niets afspeelt. Door de slechthorendheid van je nichtje zal dit voor haar wellicht geen probleem zijn.
Denk dat de geluidjes te maken hebben met de prijscategorie waarin het product zich bevindt. Maar voor het geld dat ie kost (heb 'm gekregen) vind ik dat er een prima geluid uit komt!

Offtopic:
Budget max €60, hoger mag? Dus max is niet €60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit topic blinkt niet uit in de eigen inzet en die wordt wel verwacht op het forum. Welke kanshebbers heb je dus zelf op het oog? Dan komt er misschien wel wat discussie op gang.

Daarnaast is dit topic gestart op de verkeerde plaats. Aankoopadvies hoort in Consumentenelektronica Aankoopadvies thuis dus een verhuizing die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asakir
Hey guys,

Ik heb nu bepaalde koptelefoons voor me neus gekregen en ze gaf aan dat ze graag de "noise-cancelling" functie wilt hebben. En bij koptelefoons draadloos een kabel erbij voor het geval dat ze de bluetooth functie niet wilt gebruiken. Voorkeur lag toch bij Philips of Sony. Heeft iemand ervaring mee met het volgende:

PHILIPS SHB8850NC

PHILIPS SHB9850NC

PHILIPS SHB9250

PHILIPS SHB3185

SONY MDR-ZX770

SONY MDR-XB650BT

Oh en ze is eerlijk gezegd nog niet helemaal uit met on ear of over ear aangezien ze dus hoortoestellen draagt, mocht een van deze koptelefoons qua review te strak zijn (en dan ook nog met hoortoestellen), dan valt die eraf natuurlijk

[ Voor 20% gewijzigd door Asakir op 28-01-2017 13:33 ]

Pagina: 1