Toon posts:

PS4Pro Controller valt uit tijdensiGamen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goeie avond,

Ik heb een probleem met me ps4 pro die ik
pas geleden gekocht hebt...
Elke keer als ik een spel speelt op verschillende momenten (kan na 1 uur of zelfs na 9 uurtjes gebeuren) valt me controller uit tewel de batterij gewoon nog vol is en heb de setting uit gezet om het nooit uit te schakelen en alsnog gebeurt het...
Ik heb zelfs de controller omgeruild voor nieuwe omdat ik dagt dat het daar aan lag maar dat is het ook niet....
het gaat dus om de ps4 pro en de nieuwe dualshock 4
Ik heb ook de firmware opnieuw geïnstalleerd en dat werkte ook niet...
Wat zou het kunnen zijn is me console defect?
Heeft iemand dit ook mee gemaakt en wat kan ik doen? Ruilen is niet mogelijk omdat het nu dag 15 is en je kan maar 14 dagen ruilen ik heb dat al geprobeerd

please help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:22
Nou als het niet aan de controller ligt, dan is de enige optie de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinmastah2005
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:41
Op de Pro kan je met 2 verschillende verbindingen werken.
De controller kan via bluetooth ( draadloos )
Maar kan ook met kabel.
Bij de opties gekeken?

Al geprobeerd?

Opties,apparaten,controllers en communicatie methode.

[ Voor 21% gewijzigd door kevinmastah2005 op 13-01-2017 21:54 ]

Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Heb je ook niets in de buurt staan wat invloed kan hebben op het signaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb helemaal niks ik ben pas verhuist heb nog niet eens internet connectie wel op me tel maar komt vanaf buiten .. me ps4 heeft geen internet moment maar hijs wel geupdate met de nieuwste firmware en alles..
Ik heb draad nog niet geprobeerd als dat wel werkt is dan me bluetooth kapot ofzo? Ik kan helaas niet me ruilen omdat het nu dag 16 is en media markt kan je maar 14 dagen ruilen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:49:
Nee ik heb helemaal niks ik ben pas verhuist heb nog niet eens internet connectie wel op me tel maar komt vanaf buiten .. me ps4 heeft geen internet moment maar hijs wel geupdate met de nieuwste firmware en alles..
Ik heb draad nog niet geprobeerd als dat wel werkt is dan me bluetooth kapot ofzo? Ik kan helaas niet me ruilen omdat het nu dag 16 is en media markt kan je maar 14 dagen ruilen :(
Ik denk dat het inderdaad een probleem is met je Bluetooth-antenne. Je moet je even voor de Media Markt Club inschrijven:
We bieden je 28 dagen recht van retour, als clublid heb je dus extra tijd om te ruilen.
.

http://www.mediamarkt.nl/...vlet/MultiChannelClubHome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-09 23:38
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:49:
14 dagen terug brengen*.

Als het defect is dan moeten ze het repareren of het onderdeel vervangen. Desnoods moeten ze een nieuwe aanbieden.

Verder is MM erg coulant met zulke zaken. 99 van de 100 keer geven ze je een nieuwe mee.

Edit: Interpunctie aub. Leest stukken beter. En gebruik mijn/m'n in plaats van me. Sorry maar ik word er altijd getriggerd van.

[ Voor 8% gewijzigd door Amsterdamn op 13-01-2017 23:31 ]

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas wilt media markt niet omruilen.
Ben wel beetje boos ze willen het wel ruilen,
Maar ze willen het eerst testen ik vroeg hoe testen jullie?
Want als je de console gewoon aan laat en de controller ook en je zit er niet aan dan valt het juist nooit uit en op deze manier willen ze het testen dus dat heb tota geen nut want ze moeten het defect zien voordat je het kan ruilen zeggen ze...
Er moet er echt gespeelt op worden en dan ps na paar uir valt het uit heel soms na een uur al op vol batterij maar media markt zegt dat ze niemand er achter kan zetten voor zo lang en de ruil periode is verlopen ik denk dat ik nu nou echt peg heb maar is de console wel defect??
Wat raar is de Nacom Revolution pro controller valt nooit uit maar is wired only
Maar de andere 2 nieuwe dualshocks versie 2 vallen wel uit wired EN wireless
Heel raar weet ook niet wat ik kan doen nou ; (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:47:
Helaas wilt media markt niet omruilen.
Ben wel beetje boos ze willen het wel ruilen,
Maar ze willen het eerst testen ik vroeg hoe testen jullie?
Want als je de console gewoon aan laat en de controller ook en je zit er niet aan dan valt het juist nooit uit en op deze manier willen ze het testen dus dat heb tota geen nut want ze moeten het defect zien voordat je het kan ruilen zeggen ze...
Er moet er echt gespeelt op worden en dan ps na paar uir valt het uit heel soms na een uur al op vol batterij maar media markt zegt dat ze niemand er achter kan zetten voor zo lang en de ruil periode is verlopen ik denk dat ik nu nou echt peg heb maar is de console wel defect??
Wat raar is de Nacom Revolution pro controller valt nooit uit maar is wired only
Maar de andere 2 nieuwe dualshocks versie 2 vallen wel uit wired EN wireless
Heel raar weet ook niet wat ik kan doen nou ; (
Je hebt gewoon garantie, dus wat is überhaupt het probleem. Het systeem werkt niet, laten opsturen en wachten totdat je een versie krijgt zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is de console is twee weken oud en ik moet het nu al opsturen voor reperatie ? :O dus het is wel defect? Tewel de nacon wired conttoller wel doet en twee dualshock 4 wired en wireless niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:38
Door MM laten opsturen naar Sony onder garantie.

En in de periode dat je geen PlayStation hebt een cursus Nederlandse taal een grammatica volgen.

Doet pijn aan m'n ogen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het omgeruild en gebeurd nog steeds dus ja kan tog niet dat allebij defect zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 17:44
Ik heb het ook regelmatig, dan zit m'n controller gewoon aan het kabeltje en disconnect hij ineens... Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
-> SPV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dus jij heb ook een pro en het zelfde probleem? ik heb het zelfs omgeruild en nog steeds gebeurd het ik weet ff niet wat ik moet doen ...
zijn ze defect?
Pagina: 1