Goeie avond,
Ik heb een probleem met me ps4 pro die ik
pas geleden gekocht hebt...
Elke keer als ik een spel speelt op verschillende momenten (kan na 1 uur of zelfs na 9 uurtjes gebeuren) valt me controller uit tewel de batterij gewoon nog vol is en heb de setting uit gezet om het nooit uit te schakelen en alsnog gebeurt het...
Ik heb zelfs de controller omgeruild voor nieuwe omdat ik dagt dat het daar aan lag maar dat is het ook niet....
het gaat dus om de ps4 pro en de nieuwe dualshock 4
Ik heb ook de firmware opnieuw geïnstalleerd en dat werkte ook niet...
Wat zou het kunnen zijn is me console defect?
Heeft iemand dit ook mee gemaakt en wat kan ik doen? Ruilen is niet mogelijk omdat het nu dag 15 is en je kan maar 14 dagen ruilen ik heb dat al geprobeerd
please help
Ik heb een probleem met me ps4 pro die ik
pas geleden gekocht hebt...
Elke keer als ik een spel speelt op verschillende momenten (kan na 1 uur of zelfs na 9 uurtjes gebeuren) valt me controller uit tewel de batterij gewoon nog vol is en heb de setting uit gezet om het nooit uit te schakelen en alsnog gebeurt het...
Ik heb zelfs de controller omgeruild voor nieuwe omdat ik dagt dat het daar aan lag maar dat is het ook niet....
het gaat dus om de ps4 pro en de nieuwe dualshock 4
Ik heb ook de firmware opnieuw geïnstalleerd en dat werkte ook niet...
Wat zou het kunnen zijn is me console defect?
Heeft iemand dit ook mee gemaakt en wat kan ik doen? Ruilen is niet mogelijk omdat het nu dag 15 is en je kan maar 14 dagen ruilen ik heb dat al geprobeerd
please help