Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Beste mede tweakers,

Ik krijg na 5-20 min Battlefield 1 te spelen een scherm of iets dergelijks, tijdens dit blijft het geluid wel spelen. Daarna geeft hij een direct x error aan, dit is sinds 4-6 dagen. Dacht dat het eerst aan de amd driver lag omdat die ook moest updaten, (aangezien amd settings moeite had soms de nieuwe driver te installeren.) maar dit bleek later niet echt het geval te zijn, nadat ik met een andere ict-er er na had gekeken. Heb tussen door ook de hele gpu eruit en weer erin gezet om te kijken of dat het probleem kon zijn maar dat was het ook niet. DIt heeft mijn pc bij geen enkel ander spel ook niet ander AAA titles zover ik weet.

Error

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BxkAa7UoDYxvcfMitUKwOSdv/thumb.png

Een filmpje komt zo spoedig mogelijk.

Build;
intel I7- 6700k
Msi gaming m5 Mbord.
Corsair Vengeance LPX 16gb 3000mhz DDR4.
Corsair Hydro H55
MSI R9 380 Gaming 4GB
Samsung 850 EVO 120GB OS schijf
Intel 600p 512GB Gameschijf
EVGA SuperNOVA 750 G2

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2017 20:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Niet dubbelposten. 1 topic, anders nokken. Dank.
Modbreak:Jij nokken met de mod uithangen. Dank.

[ Voor 35% gewijzigd door br00ky op 13-01-2017 22:31 ]

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• houtig
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:57
Gebeurd het ook als je de videokaart stress test?

By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:47

Trygve

Redacteur
Heb je DDU al eens gebruikt en vervolgens een verse installatie van de nieuwste driver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14
Er zijn meedere mensen met dit probleem, sommige hebben hier een fix gevonden.

http://sonsofvalour.forum...efield-3-tweaks-and-fixes

Verders amdclean en DDU gebruiken om eerst je driver te verwijderen en opnieuw te installeren.

Success

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*knip* nee

[ Voor 89% gewijzigd door br00ky op 15-01-2017 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee nog geen stress test check gedaan, dat check ik morge. en R100 DDu is het geen waarmee ik begon, overigs goeie tip.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2017 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Huib leuke page maar kan er vrij weinig van maken. Kan een stukje vinden wat sws op mij kan slaan. (tevens heb ik alle poorten die voor zowel Bf 4 als 1 open moeten geopend half jaar terug),
Graphics Cards Crashing:

''-This is common with graphics cards that are factory overclocked or have been overclocked by the user.

-Simple fix is to turn down the MHz (underclock).
*Estimate 40-100 MHz.

-Try turning the frequency down, until you hit a setting where the game runs nicely without lockups/crashes''

Ik kan zegge ja hij is vanuit fabriek overclocked (970 mhz) heb hem zelf nog gedownclocked vanaf dag 1 naar (940 mhz) moet ik hem dan echt terug gaan zetten naar 900 of lager (weet even niet uit me hoofd wat de standaard clock is voor een 380) ? Das toch wel absurd, en de vraag blijft of dat de oplossing zou bieden (dit is tevens wat ik mij ook afvraag als ik gwn een clean install doe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Doe DDU -> herinstalleer drivers, downclock naar 800. Welke voeding heb je? Stel dat de PCIe rail net te laag valt om goed te draaien, maar niet laag genoeg om compleet te crashen kan je ook een miscommunicatie krijgen waardoor de DX-driver-GPU communicatie even stuk is en de driver inderdaad crasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is de error die ik krijg als ik hem downlclock, tevens hijs is standsaard 970 , trekt ie het niet op 960mhz glitcht ie als de malle en hoe lager ik ga hoe erger die er moeite bij heeft. En hij zet zichtzelf nu automatchies naar 980 (Heb ik niet zelf gedaan dit doet hij zelf nu al blijklbaar sinds het probleem. Veder is er een 2e error voor gekomen , deze heb ik als een nieuw plaatje erbij gezet. ps als je wilt weten wat voor onderdelen ik heb, Heb een RIG list in de tekst staan. Willen mensen geen surgesties geven , als ze niet de tekst lezen (JOHN) Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
https://afbeeldinguploaden.nl/image/QYaYxCeH

Dit is de 2e Removed error that i get. Sorry guys voor the link but , i coudnt get it on the page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Goed, je blijft dubbelposten en met posts als
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 17:14:
Neliz nok zelf, gebeurt ook echt expres... iedegeval bedankt voor het meld.
en
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 16:43:
Willen mensen geen surgesties geven , als ze niet de tekst lezen (JOHN) Bij voorbaat dank.
houdt het een beetje op. Dicht.

[ Voor 82% gewijzigd door br00ky op 15-01-2017 19:12 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.