Hey allen,
Na flink wat speuren op dit forum toch besloten een eigen post te maken. Ik heb in een hele boel threads al nuttige info gevonden m.b.t. het samenstellen van een PC voor WoW Legion. Mijn bevindingen wil ik graag aan jullie spiegelen voordat ik overga op de aankoop!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Puur en enkel voor WoW Legion, op hoge settings - hoeft niet full on Ultra te zijn, maar wel hoog - het liefst met minimaal 60-70 fps, vooral gewoon mooi, en smooth. (excl. raids - ik weet dat dit amper haalbaar is door de WoW engine die op 1 core runt, maar die raids wil ik wel gewoon smooth 30-40 fps kunnen runnen zonder fps-drop op bijv. medium settings).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij 1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een lijstje gemaakt; zie onderaan. Dat is wat ik denk nodig te hebben na het doorspitten van dit forum. Ik twijfel alleen of de GTX 1060 3Gb overkill is t.o.v. bijvoorbeeld een RX470/80 ondanks dat ik overal de 1060 beter uit de benchmarks zie komen in mijn research.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst geen mega blazend koelend systeem, gewoon normaal.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is dit een goede build voor mijn 'eisen' binnen het budget? En hoe zit het qua GPU, 1060 doen, of toch iets anders? Passen alle onderdelen overall goed bij elkaar?
Assemblage doe ik bij Afuture; daar zou ik graag ook alles in 1x kopen.
PS: Vergeten windows bij de builds te doen, maar dat zijn de kosten niet.
Alvast dank,
Thomas
Mijn lijst, vooral dankzij gebruiker ACB2401:
Na flink wat speuren op dit forum toch besloten een eigen post te maken. Ik heb in een hele boel threads al nuttige info gevonden m.b.t. het samenstellen van een PC voor WoW Legion. Mijn bevindingen wil ik graag aan jullie spiegelen voordat ik overga op de aankoop!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Puur en enkel voor WoW Legion, op hoge settings - hoeft niet full on Ultra te zijn, maar wel hoog - het liefst met minimaal 60-70 fps, vooral gewoon mooi, en smooth. (excl. raids - ik weet dat dit amper haalbaar is door de WoW engine die op 1 core runt, maar die raids wil ik wel gewoon smooth 30-40 fps kunnen runnen zonder fps-drop op bijv. medium settings).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij 1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een lijstje gemaakt; zie onderaan. Dat is wat ik denk nodig te hebben na het doorspitten van dit forum. Ik twijfel alleen of de GTX 1060 3Gb overkill is t.o.v. bijvoorbeeld een RX470/80 ondanks dat ik overal de 1060 beter uit de benchmarks zie komen in mijn research.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst geen mega blazend koelend systeem, gewoon normaal.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is dit een goede build voor mijn 'eisen' binnen het budget? En hoe zit het qua GPU, 1060 doen, of toch iets anders? Passen alle onderdelen overall goed bij elkaar?
Assemblage doe ik bij Afuture; daar zou ik graag ook alles in 1x kopen.
PS: Vergeten windows bij de builds te doen, maar dat zijn de kosten niet.
Alvast dank,
Thomas
Mijn lijst, vooral dankzij gebruiker ACB2401:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 240,95 | € 240,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 3G | € 265,50 | € 265,50 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair Air Series AF120 LED Quiet Edition Blauw Twin Pack, 120mm | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 136,76 | € 136,76 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 950,96 | |