Hey ik zit erover te denken een nieuwe PC aan te schaffen, mijn oude is aan vervanging toe.
Op dit moment spreekt een Mini-ITX me erg aan, ook ivm ruimte, en ziet er gewoon net uit.
Ik heb zelf het een en ander uitgezocht en ben tot het volgende systeem gekomen.
Nu ben ik niet meer enorm thuis hierin en weet ik niet zeker of ik geen fouten heb gemaakt in de samenstelling. Graag commentaar over deze samenstelling en evt. verbeteringen/aanpassingen!
Vragen waar ik bijv. mee zit:
* Is Mini-ITX eigenlijk wel een goede keuze als je ook wel wat wilt gamen?
* Is deze voeding voldoende voor deze setup?
* Zie ik iets over het hoofd, zoals bijv. extra koeling? Of is dit voldoende?
* Wat vinden jullie van deze case? Ook wat gebruikersgemak betreft.
---
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken gebruik, en gaming. Geen hele zware games, maar wil bijv. WoW wel goed kunnen draaien en de optie hebben evt. andere current gen games redelijk goed te kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 600 euro maximaal.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn HD's wil ik graag overzetten. 1 SSD en 1 SATA.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag stil, zuinig, maar vooral degelijk. Ik ben niet iemand die graag continu zijn PC aanpast en onderdelen vervangt, dus ik wil hier nog vele jaren mee vooruit kunnen. Liefst dus degelijke kwaliteit onderdelen.
Ga je overklokken?
Nee, niet nodig.
Op dit moment spreekt een Mini-ITX me erg aan, ook ivm ruimte, en ziet er gewoon net uit.
Ik heb zelf het een en ander uitgezocht en ben tot het volgende systeem gekomen.
Nu ben ik niet meer enorm thuis hierin en weet ik niet zeker of ik geen fouten heb gemaakt in de samenstelling. Graag commentaar over deze samenstelling en evt. verbeteringen/aanpassingen!
Vragen waar ik bijv. mee zit:
* Is Mini-ITX eigenlijk wel een goede keuze als je ook wel wat wilt gamen?
* Is deze voeding voldoende voor deze setup?
* Zie ik iets over het hoofd, zoals bijv. extra koeling? Of is dit voldoende?
* Wat vinden jullie van deze case? Ook wat gebruikersgemak betreft.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 121,- | € 121,- |
1 | MSI H110I Pro | € 77,50 | € 77,50 |
1 | Zotac GeForce GTX 1050 Ti 4GB Mini | € 164,90 | € 164,90 |
1 | Cooler Master Elite 130 | € 45,50 | € 45,50 |
1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 50,95 | € 50,95 |
1 | be quiet! System Power 8 400W | € 41,95 | € 41,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 501,80 |
---
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken gebruik, en gaming. Geen hele zware games, maar wil bijv. WoW wel goed kunnen draaien en de optie hebben evt. andere current gen games redelijk goed te kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 600 euro maximaal.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn HD's wil ik graag overzetten. 1 SSD en 1 SATA.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag stil, zuinig, maar vooral degelijk. Ik ben niet iemand die graag continu zijn PC aanpast en onderdelen vervangt, dus ik wil hier nog vele jaren mee vooruit kunnen. Liefst dus degelijke kwaliteit onderdelen.
Ga je overklokken?
Nee, niet nodig.