Ik zit met het idee om mijn PC, die nu in een S340 zit om te bouwen in een Define Nano S.
Hiervoor ga ik natuurlijk gewoon al mijn componenten omwisselen en het moederbord veranderen, waar geen problemen zullen zijn.
Het enige probleem waar ik wellicht mee zit is het koelen van mijn videokaart.
In deze case zit natuurlijk de videokaart en de voeding heel dicht op elkaar, en aan gezien mijn videokaart geen blowstyle koeler heeft zou dit wellicht tot problemen kunnen leiden.
Videokaart:https: pricewatch: Gigabyte GV-N98TG1 GAMING-6GD
Voeding: pricewatch: Seasonic G-series 650 watt
Extra fans: pricewatch: Corsair SP120 Quiet Edition Twin Pack, 120mm
Ik had gelezen dat met extra fans aan de onder en voorkant je groot deel van dit probleem kan voorkomen.
Mijn vraag
Zou ik wellicht koeling problemen krijgen met mijn videokaart, en/of moet ik deze omwisselen tot een met een blowstyle koeler?
( Natuurlijk zou ik dit allemaal zo goedkoop mogelijk willen doen
)
Voor enige geïnteresseerde, dit is zijn mijn componenten ( Moederbord zal natuurlijk omgewisseld worden met een mini-itx, en CPU koeler zou ik waarschijnlijk ook moeten omwisselen )
Hiervoor ga ik natuurlijk gewoon al mijn componenten omwisselen en het moederbord veranderen, waar geen problemen zullen zijn.
Het enige probleem waar ik wellicht mee zit is het koelen van mijn videokaart.
In deze case zit natuurlijk de videokaart en de voeding heel dicht op elkaar, en aan gezien mijn videokaart geen blowstyle koeler heeft zou dit wellicht tot problemen kunnen leiden.
Videokaart:https: pricewatch: Gigabyte GV-N98TG1 GAMING-6GD
Voeding: pricewatch: Seasonic G-series 650 watt
Extra fans: pricewatch: Corsair SP120 Quiet Edition Twin Pack, 120mm
Ik had gelezen dat met extra fans aan de onder en voorkant je groot deel van dit probleem kan voorkomen.
Mijn vraag
Zou ik wellicht koeling problemen krijgen met mijn videokaart, en/of moet ik deze omwisselen tot een met een blowstyle koeler?
( Natuurlijk zou ik dit allemaal zo goedkoop mogelijk willen doen
Voor enige geïnteresseerde, dit is zijn mijn componenten ( Moederbord zal natuurlijk omgewisseld worden met een mini-itx, en CPU koeler zou ik waarschijnlijk ook moeten omwisselen )
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 377,45 | € 377,45 |
1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 189,59 | € 189,59 |
1 | Gigabyte GV-N98TG1 GAMING-6GD | € 1.174,95 | € 1.174,95 |
1 | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Raijintek Triton 240mm AIO | € 84,95 | € 84,95 |
1 | Corsair SP120 Quiet Edition Twin Pack, 120mm | € 29,95 | € 29,95 |
2 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FB/8 | € 64,49 | € 128,98 |
1 | Seasonic G-series 650 watt | € 97,95 | € 97,95 |
1 | Crucial BX100 120GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.133,81 |
De enige echte