Op reviews: Lenovo P2: midrange-mobiel met gigantische accuduur staat de eerste tabel de 'Accuduur bij webbrowsen', maar er staan geen waardes bij de balkjes, kunnen deze toegevoegd worden?
Thx voor het melden. Ik kan het alleen niet reproduceren. Waarmee bekijk jij de review?
Google Chrome op een Windows 7 PC, maar ik heb de pagina nogmaals geopend en nu staan er wel waardes bij. Zal wel een lokaal probleem zijn geweest.arnoudwokke schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:49:
Thx voor het melden. Ik kan het alleen niet reproduceren. Waarmee bekijk jij de review?
Heb de review net helemaal afgelezen en nette review hoor. Ik vind het alleen jammer dat bij de alternatieven alleen telefoons genoemd worden die ook een grote accu hebben. Die telefoons zijn bijna allemaal duurder.
Is het ook geen idee om een aantal alternatieven te noemen die mee kunnen komen met betrekking tot de andere specificaties en de prijs. Veel bezoekers zijn op zoek naar een telefoon van rond de 300 euro (gezien het aantal topics in de MAA) en een aantal alternatieven zijn dan ook meer dan welkom denk ik.
Ook over dit artikel: de Moto Z Play heeft een accu van 3450 mha.