Toon posts:

IIyama leenmonitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Niet lachen hoor...ik had dus OOK problemen met mijn 19"PVM541 van Iiyama, gekke kleuren onder in linkerhoek van beeld en donker en lichter worden van beeld..

Nu heb ik dus Iiyama gebeld..bla bla. Dus nu zijn ze een uur geleden hem op komen halen en heb een leenmonitor.

Een suffe 17"VM 1402 met zon superlelijke bolle beeldbuis(echt bagger).

Loop ik leuk een beetje te surfen gaat opeens( 5 min geleden) mn beeld smaller en breder worden en langer en korten..dit in maar een paar cm..en niet schokkerig..( wow hij is er net mee gestopt...OH nee nog steeds :) ).

WAT IS DIT :? is het mijn computer?...heb win 2000, GF2 gts van asus...wat kan het zijn.. |:(

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:17

HenkS

Da_king alias HenkS

iets magnetisch naast je scherm staan ofzo???

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

zoals geluidsboxen ofzo? :P

MechWarrior || Monsters Game

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Te hoge refreshrate

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 13:58 schreef HenkS het volgende:
iets magnetisch naast je scherm staan ofzo???
Wat zou DAT moeten zijn dan? de telefoon, mn boxen, mn cd rek of misschien wel mn broodje kaas of mn glas melk!? Weet je wat mijn theorie is....Iiyama is bagger.

En heb zon vaag voorgevoel als ik mn monitor terugkrijg of een nieuwe krijg dat die gewoon hetzelfde probleem heeft als die eerste monitor van me.

En het er gewoon op aankomt dat ik mn geld ga terugeisen of er gaan koppen rollen! >:)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 22:31

mvds

Totally awesome!

Staat die andere monitor nog geinstalleerd? Kijk eens welk type monitor aangegeven word in je instellingen?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 14:02 schreef Diamon het volgende:
Te hoge refreshrate
Was dat maar zo, ik heb alles van 60 tm 75hz geprobeert maar mn beeld loopt nog te kloten.

Het leuke is dat ik niet eens over mn eigen monitor praat weet je!

www.antiiiyama.nl

wil iemand me sponseren?????????? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 14:06 schreef obsidian het volgende:
Staat die andere monitor nog geinstalleerd? Kijk eens welk type monitor aangegeven word in je instellingen?
Yup mn computer vroeg gelijk een andere driver toen ik hem aansluitte...dus das het ook niet.

• SjOuKeS
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 08:19

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

Op maandag 02 juli 2001 14:06 schreef kantie het volgende:

[..]

Wat zou DAT moeten zijn dan? de telefoon, mn boxen, mn cd rek of misschien wel mn broodje kaas of mn glas melk!? Weet je wat mijn theorie is....Iiyama is bagger.

En heb zon vaag voorgevoel als ik mn monitor terugkrijg of een nieuwe krijg dat die gewoon hetzelfde probleem heeft als die eerste monitor van me.

En het er gewoon op aankomt dat ik mn geld ga terugeisen of er gaan koppen rollen! >:)
sorry hoor maar je zegt het zelf al...
telefoon en boxen...
daar zitten dus magneten in !!! |:(
slinger die dingen eerst es naar de andere kant van de kamer.... en wat is je refreshrate bij welke res?
edit:
Ben trouwens geen fan van pyama monitoren :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op 1024 en 70 hertz.. En mn boxen heb ik net ontkoppeld en mn telefoon ook en allebei staan ze er 3 meter vandaan....en resultaat is verbluffend weinig.

• SjOuKeS

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

Op maandag 02 juli 2001 14:16 schreef kantie het volgende:
Ik sta op 1024 en 70 hertz.. En mn boxen heb ik net ontkoppeld en mn telefoon ook en allebei staan ze er 3 meter vandaan....en resultaat is verbluffend weinig.
woeeeehaaaaaaaa sorry.....
euumm ja lullig maar euuu.. ja
gewoon zorgen dat je een andere krijgt....
waarschijnlijk heb je een reparatie monitor gekregen.. dus 1tje die ze niet meer kunnen verkopen... gebeurt regelmatig! :o

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op 1024 en 70 hertz.. En mn boxen heb ik net ontkoppeld en mn telefoon ook en allebei staan ze er 3 meter vandaan....resultaat is verbluffend weinig.

Verwijderd

Woon je toevallig in de buurt van een hoogspanningsmast, ik heb eens bij iemand gezien wat dat doet met een monitor. Dat is echt niet leuk enige oplossing is dan een TFT scherm kopen, of een beter geshielde monitor

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 14:18 schreef SjOuKeS het volgende:

[..]

woeeeehaaaaaaaa sorry.....
euumm ja lullig maar euuu.. ja
gewoon zorgen dat je een andere krijgt....
waarschijnlijk heb je een reparatie monitor gekregen.. dus 1tje die ze niet meer kunnen verkopen... gebeurt regelmatig! :o
Nou he...laten we maar hopen dat dat het....wat waaschijnlijk niet zo is.. Toen die gast hier was haalde hij hem vers uit de doos met garantiebewijs snoeren etc. Gewoon net als je hem in de winkel koopt.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 14:21 schreef gschoots het volgende:
Woon je toevallig in de buurt van een hoogspanningsmast, ik heb eens bij iemand gezien wat dat doet met een monitor. Dat is echt niet leuk enige oplossing is dan een TFT scherm kopen, of een beter geshielde monitor
De enige hoogspanningsmast die hier in de buurt is is zeker wel een kilomter weg..

En waarom heb ik het alleen met iiyama dan..

heb 4 computers ofzo gehad met standaard monitoren. dit is mijn eerste samengetelde computer...niet via de zaak maar mn eigen zak :)

• SjOuKeS

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

dat van die snoeren en garantie bewijzen zegt nix :P
ze kunnen alles zo sealen en als wij een RMA monitor terug krijgen an Pyama dan zit ie ook als nieuw in de doos en meestal nog gepoetst ook ( en nee ze zijn niet omgeruild )

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 14:26 schreef SjOuKeS het volgende:
dat van die snoeren en garantie bewijzen zegt nix :P
ze kunnen alles zo sealen en als wij een RMA monitor terug krijgen an Pyama dan zit ie ook als nieuw in de doos en meestal nog gepoetst ook ( en nee ze zijn niet omgeruild )
Nou hij ziet er anders spiksplinternieuw uit hoor.. geen krasje of wat beeldbuis ook. Maar ik heb er verder geen verstand van.. dus ik probeer mn grens van irritatie wat propberen te verhogen en gespannen en sceptisch op die andere of gerepareerde monitor wachten.. :9~

• SjOuKeS

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

woehaaaaaa en dan de chauffeur butkicken zeker :D als ie de monitor komt brengen...

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Je moet nu wel effe je sign aanpassen, hehe ... ;)

Verwijderd

17" Iiyama Vision Master Pro (9017MT). Monitor heb ik al 5 jaar naast m'n 15 jaar oude Philips CM8833 staan. Beide doen het perfect.
De Philips gebruik ik voor m'n oude MSX Turbo-R GT *D , m'n PlayStation en m'n videorecorder. De Iiyama wordt door een echte ouderwetse S3 Trio 64 (1024*768@100Hz) aangestuurd (speel toch geen spellen, dus waarom een dure Geforce 3 kaart kopen? :D )

Verwijderd

Topicstarter
Het zal allemaal wel...ik weet niet welke type iiyama's het zijn maar duidelijk is het wel dat het over de nieuwe generatie monitoren gaat en niet stukken hout en glas van 5 jaar oud(wat waarschijnlijk wel beter werkt).

Ik ben gewoon dermate geirriteert en heb zon sterk gevoel dat de monitor die trugt komt hetzelfde probleem heeft en voor de directie van iiyama hel op aarde moet gaan creeeren.

Verwijderd

Klinkt misschien als een erg simpele oplossing: maar hoe zit het met de aarding van je apparatuur? Zonder aarding kan het tijden lang goed gaan, en ineens gaat er iets kapot. Heeft mij een mobo gekost :'(
Pagina: 1