Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dunne, lichte gaming laptop

Pagina: 1
Acties:

• Sennin
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-10-2024
Hallo allen,

Ik ben op zoek naar een dunne en wat lichtere gaming laptop. Ik kijk dan voornamelijk naar het concept van Razer. Deze zijn dan helaas niet te verkrijgen in Nederland, en heb ik ook niet echt de behoefte om veel geld uit te geven als er controle zal zijn bij de douane.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal ik voornamelijk gaan gebruiken voor gaming, uiteindelijk ook voor eventueel webdesign en voor een opleiding in de ICT. Graag wil ik de laptop voorzien hebben van Windows 10.

Wat is je budget?
Mijn budget is tot max. 2500,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal voornamelijk thuis blijven, maar voor een eventuele LAN en de opleiding die ik op het oog heb zal deze wel vaker in de tas gaan zitten.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Hier raak ik namelijk een beetje op verdwaald. Er zijn best wel wat bekende merken op de markt qua gaming laptops. Helaas zelf geen ervaring, alleen met de Acer Predator series en daar was ik niet zo tevreden over.

Het liefst wil ik geen plastic model, maar ook weer geen abstracte designs met rare koeling (kijk naar predator). Nogmaals kijk ik dan naar het design van Razer of de MSI Ghost.

Zelf heb ik van andere mensen gehoord dat MSI toestellen sneller kapot zou gaan. Is dit waar?

Mochten jullie nog meer vragen hebben dan hoor ik dit uiteraard graag en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn zoektocht!

• Lordzaza
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10-2024
Heb je al een aantal laptops op het oog? Heb mezelf vanwege de aanschaf ook wat verdiept in een laptop met gtx1070. Het zijn allemaal vrij forse laptops, waarbij bij dunne laptops ook snel oververhitting zou ontstaan.

Tip: Het zou makkelijker zijn als je een aantal opties kan noemen die je overweegt. Eventueel is notebookcheck erg fijn is om diverse specs te bekijken. Welk schermformaat zoek je trouwens?

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11 22:28

PnD

like in Pinda ^_^

Welke games :) Voor mij voldoet deze als game laptop: http://www.dell.com/en-us...xps-15-9560-laptop?~ck=bt

Nog even geduld tot ie leverbaar is.

[ Voor 13% gewijzigd door PnD op 13-01-2017 15:32 ]

• Sennin
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-10-2024
Lordzaza schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:28:
Heb je al een aantal laptops op het oog? Heb mezelf vanwege de aanschaf ook wat verdiept in een laptop met gtx1070. Het zijn allemaal vrij forse laptops, waarbij bij dunne laptops ook snel oververhitting zou ontstaan.

Tip: Het zou makkelijker zijn als je een aantal opties kan noemen die je overweegt. Eventueel is notebookcheck erg fijn is om diverse specs te bekijken. Welk schermformaat zoek je trouwens?
Een 15" scherm. Helemaal vergeten om dit erbij te vermelden! Ik weet dat de 17" modellen al zwaarder zijn dan de 15".

Zelf had ik op dit moment de MSI GS63VR 7RF-216NL in het vizier. Maar verder zie ik door alle bomen het bos niet meer. Ik zal eens een blik werpen op notebookcheck! Bedankt voor de tip. :)
PnD schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:30:
Welke games :) Voor mij voldoet deze als game laptop: http://www.dell.com/en-us...xps-15-9560-laptop?~ck=bt

Nog even geduld tot ie leverbaar is.
Dat is inderdaad ook een mooie laptop. Voornamelijk speel ik MMO games en af en toe eens een shooter of dungeon crawler. Zelf vind ik het ook fijn om te streamen voor vrienden en kennissen. Bedankt voor de tip, ik zal het zeker overwegen!

• Readdy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-11 20:08
Ik heb zelf deze genomen:
https://www.alternate.nl/...book/html/product/1297808?

Ik ben er zeer tevreden over, gewicht is +/- 2.4 Kg en het heeft een aluminium afwerking, dus geen plastic.

Games kan je gewoon op maxed out spelen door de GTX 1070 die er in zit.