PluralSight ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:52
Ik ben hier aan het overwegen om een PluralSight account aan te maken voor de cursussen. Gezien de toch niet onbelangrijke prijs van +-30$ per maand vraag ik me af wat de ervaringen hiermee zijn.

* Laad het allemaal vlot en is het goed bekijkbaar?
* niet te veel gekke accenten (maw is het hoorbaar)
* is het mogelijk om zaken te downloaden en later te bekijken?

Ik weet dat er een trial is, maar dan moet je direct ook al payment details opgeven en hier ben ik toch altijd wat huiverig voor. daarmee dat ik liever eerst wat ervaringen vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowdpleaser
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-08-2024
Ik gebruik Pluralsight sinds een week of 3 voor microsoft certificering.

De website en de filmpjes werken soepel en ik heb nog geen hickups of storingen mogen ervaren.

Qua accenten, het is amerikaans, maar goed verstaanbaar en dus goed hoorbaar.

Zaken downloaden kan via de iphone app, maar dit heb ik nog niet geprobeerd, via de webinterface zou je zelf even moeten kijken. Het is geloof ik de eerste maand gratis, dus waarom probeer je het gewoon niet. Payment details moet je invullen, dit vond ik zelf ook raar, maar het abonnement is per dag op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:14
Via de site van visualstudio kan je 3 maanden gratis er gebruik van maken. Kan je zoveel proberen als je wilt. Hiervoor hoef je geen betaalgegevens op te geven. En bij het aanmaken van een account kan je dat sowieso afbreken.

[ Voor 34% gewijzigd door Montaner op 13-01-2017 12:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Kan je geen abonnement krijgen via je werkgever? Bij ons krijgt iedereen een Pluralsight-licentie :)

De kwaliteit is afhankelijk van cursus tot cursus. Over het algemeen is die hoog, maar er zitten zeker ook slechtere cursussen tussen. De verstaanbaarheid van de sprekers varieert ook, zo'n indiër die Engels spreekt is vreselijk irritant.

Tip: bij de meeste cursussen kan je best de snelheid op 1.1x of zelfs 1.2x zetten :p

EDIT:
Ik heb thuis nog enkele kaartjes met een trial-code liggen. Ik weet niet of ze nog geldig zijn (ik heb ze al een jaar of 2), maar volgens mij moet je daarmee geen betaalgegevens invullen. Ik kan je straks wel zo'n code doorsturen :)

[ Voor 24% gewijzigd door Bv202 op 13-01-2017 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justVR
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-05-2024
Ik heb het een jaar gebruikt. De kwaliteit en het aanbod van de courses ligt aan de onderwerpen waar je naar op zoek bent. Heb het destijds voor c#, asp.net en sql gebruikt. Daar was ik zeer tevreden over!

Via Visual Studio Dev Essentials krijg je 3 maanden gratis toegang tot, door Microsoft, geselecteerde content op Pluralsight.

[ Voor 32% gewijzigd door justVR op 13-01-2017 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:52
Bv202 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:53:
Kan je geen abonnement krijgen via je werkgever? Bij ons krijgt iedereen een Pluralsight-licentie :)

De kwaliteit is afhankelijk van cursus tot cursus. Over het algemeen is die hoog, maar er zitten zeker ook slechtere cursussen tussen. De verstaanbaarheid van de sprekers varieert ook, zo'n indiër die Engels spreekt is vreselijk irritant.

Tip: bij de meeste cursussen kan je best de snelheid op 1.1x of zelfs 1.2x zetten :p

EDIT:
Ik heb thuis nog enkele kaartjes met een trial-code liggen. Ik weet niet of ze nog geldig zijn (ik heb ze al een jaar of 2), maar volgens mij moet je daarmee geen betaalgegevens invullen. Ik kan je straks wel zo'n code doorsturen :)
Ik ben ermee bezig, maar voor een klein bedrijfje (waar ik zit) is het niet evident om een licentie a 500 per jaar per werknemer af te nemen. Daarom dat ik aan het kijken ben om het te spelen via onkosten en op leerbudget.

Mocht je nog zo'n kaartje overhebben, dan mag je me altijd DM'en hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik zal vanavond kijken of ik die trial-codes nog ergens heb liggen dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:20
Tarkin schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:02:
[...]

Ik ben ermee bezig, maar voor een klein bedrijfje (waar ik zit) is het niet evident om een licentie a 500 per jaar per werknemer af te nemen. Daarom dat ik aan het kijken ben om het te spelen via onkosten en op leerbudget.

Mocht je nog zo'n kaartje overhebben, dan mag je me altijd DM'en hoor :)
Je hebt geen kaartje nodig : aanmelden bij Microsoft voor Dev Essentials (https://www.visualstudio.com/dev-essentials/) en je krijgt 3 maanden Pluralsight gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 18:02
Tarkin schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:55:
Ik ben hier aan het overwegen om een PluralSight account aan te maken voor de cursussen. Gezien de toch niet onbelangrijke prijs van +-30$ per maand vraag ik me af wat de ervaringen hiermee zijn.

Ik weet dat er een trial is, maar dan moet je direct ook al payment details opgeven en hier ben ik toch altijd wat huiverig voor. daarmee dat ik liever eerst wat ervaringen vraag.
Ja, je kunt ook eventueel pre-loaden en later op je smartphone i.c.m. app kijken
Zeer zeker! Er is wel een verschil in overbrengen. Daarmee wil ik zeggen dat de ene spreker interessanter spreekt dan de ander. Er zijn zelfs (automatische) captions beschikbaar die je kunt aanzetten. Soms ook Nederlands,
Zoals ik al eerder aangaf. Ja! Voor nu volgens mij alleen met een app (Android en iOS)
Pagina: 1