Ik heb sinds kort het spel Operation Flashpoint. Ik speel het spel op 1280*960*16 het ging een lange tijd goed, maar op een gegeven moment begon het vage. Op mijn beeld verschijnen dan allemaal vage vormen (strepen) met allerlei kleuren. Maar ik weet niet waar het aan ligt. Ik heb mijn 3D kaart overgeklokt en er extra koeling opgezet, maar als ik hem terugklok, heb ik het probleem nogsteeds. Windows is opeens ook erg onstabiel en vaag aan het doen. Ligt het nu aan windows? of kan ik meteen mijn 3D kaart de deur uitschoppen? Verder heb ik een budget van 500 a 600 gulden voor een nieuwe.
Heb je je processor ook overgeklokt? Daar kan het geheel soms ook instabiel van worden doordat je geheugen of je vidkaart door een hogere FSB het niet meer kan trekken...
Kijk eens in mijn specs. Daar staat eigenlijk het antwoord al. Ik heb nu alles normaal gezet en hij doet nog steeds vaag
.
je hebt misschien je videokaart gemold. Jammer.
Dat is een van de redenen waarom ik graag een goed alternatief van windows zie...Op maandag 02 juli 2001 13:43 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Kijk eens in mijn specs. Daar staat eigenlijk het antwoord al. Ik heb nu alles normaal gezet en hij doet nog steeds vaag.
Sorry dan kan ik je niet verder helpen. Ik vrees dat of je kaart het begeven heeft vanwege temperatuur ofzo, of dat je een image backup terug moet zetten (als je die hebt) of windows opnieuw moet installeren.
Heb je weer wat te doen in de vakantie...
Ik ga overmorgen windows opnieuw instaleren. Hopelijk doet hij het dan en anders maar gaan sparen voor een nieuwe 3D kaart. Weet nog niet welke, maar beter als een halfgare MX.
Pagina: 1