Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tijgetje57
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-10 17:21
Topic gelezen, goed verhaal.

Wij hebben echter applicatie authenticatie met UZI pas en dat is zo traag, maar wel nodig anders krijgen wij geen LSP dossier informatie.

De applicatie draait op een 2008 R2 RDS. Zonder UZI pas gaat het snel zodoende ligt het wel aan die authenticatie vorm.

Omdat jullie er zo mee bezig waren hebben jullie een idee?

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:43

The End

!Beginning

tijgetje57 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 07:46:
Topic gelezen, goed verhaal.

Wij hebben echter applicatie authenticatie met UZI pas en dat is zo traag, maar wel nodig anders krijgen wij geen LSP dossier informatie.

De applicatie draait op een 2008 R2 RDS. Zonder UZI pas gaat het snel zodoende ligt het wel aan die authenticatie vorm.

Omdat jullie er zo mee bezig waren hebben jullie een idee?
De UZI Pas bevat certificaten. Deze certificaten moeten gelezen worden van de pas om te kunnen authenticeren. Dit kan heel traag zijn afhankelijk van de gebruikte passen en/of reader. Sowieso zit er volgens mij altijd een 'redelijke' vertraging in vanwege het lezen van de certificaten. (1-5 seconden)

Daarnaast kan het zijn dat er iets mis gaat bij het verifieren van certificate revocation list (CRL). Dit ben ik pas ergens tegengekomen. MSDN: Certificate Revocation List (CRL) Check and WinHttp Proxy settings &#82...

• tijgetje57
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-10 17:21
1-5 seconden is snel genoeg vind ik, maar wij zitten gewoonweg enkele minuten te wachten totdat het eindelijk zover is.

En dat is echt té lang.

Heb dit bij GGD Hollands Midden ook niet zo meegemaakt, wel dat het inloggen met pas niet werkte omdat de pas niet als primary stond. Maar dat was wat anders. De CA stond er wel vlakbij.

Wel een goede tip, ik heb hem uitgezet bij onze leveranciers.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:57

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik heb de reacties uit Smartcard (reader) niet altijd zichtbaar in Citrix sessie even in een nieuw topic geplaatst. Het was niet nodig o een topic van bijna 5 jaar oud hiervoor te misbruiken ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-11 17:08
Of de CRL check het probleem is kan je bekijken op een testopsteling met wireshark (of een andere sniffer). als je een paar keer een timeouts hebt kan het inderdaad lang duren.

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Vraagjes, het is wel al weer even geleden dat ik met de UZI pas bezig ben geweest.
  1. Heb je het met meerdere smartcard-readers geprobeerd? En welke precies?
  2. Heb je het met meerdere smartcards geprobeerd?
  3. Welke versie van EAT SafeSign IdentityClient middleware draai je?
  4. Heb je "Certificate Caching" aanstaan in de instellingen van de SafeSign Software?
Pagina: 1