Zijn de presentaties van de Zalman CNP12X te vergelijken met de Noctua NH 15D?
Vraag
Beste antwoord (via TijsM op 13-01-2017 23:50)
Verwijderd
In een dergelijk systeem zou ik iets als pricewatch: be quiet! Dark Rock Advanced C1, pricewatch: Scythe Mugen 5 of pricewatch: Thermalright Macho 120 Rev. A 120SBM (oa verkrijgbaar bij Afuture https://www.afuture.nl/pr...hermalright-macho-120-sbm) aanraden. Allen uitstekende koelers voor een leuke overklok.
Over een overklok gesproken. Als je dat wil gaan doen raad ik een ander moederbord aan met een degelijker stroomvoorziening waarvan alle fases gekoeld zijn zoals de pricewatch: MSI Z270 SLI Plus, pricewatch: ASRock Z270 Extreme4 en pricewatch: MSI Z270 Tomahawk
Over een overklok gesproken. Als je dat wil gaan doen raad ik een ander moederbord aan met een degelijker stroomvoorziening waarvan alle fases gekoeld zijn zoals de pricewatch: MSI Z270 SLI Plus, pricewatch: ASRock Z270 Extreme4 en pricewatch: MSI Z270 Tomahawk
Alle reacties
Zijn absoluut te vergelijken maar wat wil je precies weten en wat heb je zelf al gevonden? Specificaties (al dan niet reëel) als Rpm, max Tdp en aantal DB zijn vrij makkelijk zelf te vinden.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Ik wil gewoon weten welke het best koelt !
Waarom dan beperken tot deze modellen en niet alle tower-koelers meenemen in je speurtocht?TijsM schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:30:
Beide koelers zullen elkaar overigens weinig ontlopen. Geen idee welke setup je draait (hint hint) maar je moet toch aardig je best doen om deze jongens aan het zweten te krijgen.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Bij mijn wenslijst staat eentje genaamd PC. Dat wordt mijn pc. Welke cpu koeler(s) zou je mij dan aanbevelen?
Verwijderd
In een dergelijk systeem zou ik iets als pricewatch: be quiet! Dark Rock Advanced C1, pricewatch: Scythe Mugen 5 of pricewatch: Thermalright Macho 120 Rev. A 120SBM (oa verkrijgbaar bij Afuture https://www.afuture.nl/pr...hermalright-macho-120-sbm) aanraden. Allen uitstekende koelers voor een leuke overklok.
Zoek dan eens gewoon wat reviews op !TijsM schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:30:
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.