Hey!
Ik ben sinds kort aan het kijken hoe en met wat ik mijn huidige systeem kan upgraden. Mijn kennis over het onderwerp laat nog wel eens te wensen over. Vandaar dit...
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal gebruikt worden om de nieuwste games mee te spelen. Dit hoeft niet op de hoogste instellingen maar het zou wel leuk meegenomen zijn.
Hoe ziet je oude systeem eruit?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €650,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is de bedoeling dat de set in delen wordt aangeschaft. Mijn idee is om eerst de GPU te kopen en toe te dienen om vervolgens de CPU het moederbord en het geheugen bij elkaar te sprokkelen (die als 1 te installeren).
Ga je overklokken?
Zodra mogelijk wel.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb het forum afgestruind om informatie te verzamelen en ben daarna zelf (een klein beetje) aan het werk gegaan. Omdat dit mijn eerste build (upgrade) gaat worden ben ik wat onzeker en weet ik niet 100% zeker of het systeem gaat matchen en of mijn volgorde klopt.
Vandaar mijn schreeuw om hulp.
Ik ben benieuwd.
Bij voorbaat dank.
Ik ben sinds kort aan het kijken hoe en met wat ik mijn huidige systeem kan upgraden. Mijn kennis over het onderwerp laat nog wel eens te wensen over. Vandaar dit...
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal gebruikt worden om de nieuwste games mee te spelen. Dit hoeft niet op de hoogste instellingen maar het zou wel leuk meegenomen zijn.
Hoe ziet je oude systeem eruit?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus P8P67 PRO (Rev.3.0) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire HD6950 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 II | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | XFX Classic 650W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €650,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| 1 | Cooler Master CM 690 II | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | XFX Classic 650W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 207,75 | € 207,75 |
| 1 | Gigabyte GA-B250M-D2V | € 72,60 | € 72,60 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 480 G1 Gaming 4G | € 235,95 | € 235,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 109,95 | € 109,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 626,25 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is de bedoeling dat de set in delen wordt aangeschaft. Mijn idee is om eerst de GPU te kopen en toe te dienen om vervolgens de CPU het moederbord en het geheugen bij elkaar te sprokkelen (die als 1 te installeren).
Ga je overklokken?
Zodra mogelijk wel.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb het forum afgestruind om informatie te verzamelen en ben daarna zelf (een klein beetje) aan het werk gegaan. Omdat dit mijn eerste build (upgrade) gaat worden ben ik wat onzeker en weet ik niet 100% zeker of het systeem gaat matchen en of mijn volgorde klopt.
Vandaar mijn schreeuw om hulp.
Ik ben benieuwd.
Bij voorbaat dank.