Op mijn Lumia 550 krijg ik de melding dat het geheugen vol raakt (NIET op de SD kaart, maar op de telefoon zelf).
Het geeft aan dat het in de mail en agenda zit. Terwijl daar praktisch niets in staat.
Ik synchroniseer maar 1 week en in de mail staat haast niks (ook geen bijlages), want die schoon ik op.
Ook de agenda is nauwelijks gevuld.
Lumia 550 geeft aan dat 2,25 Gb bezet is door mail en agenda van de beschikbare 7,28 Gb die het toestel heeft.
De rest is bezet door het systeem en niet verwijderbare apps van Windows zelf (6,5 Gb).
Ik speel geen games en de weinige foto's die ik bewaar, staan op de SD kaart (32 Gb).
Heb er ook geen grote apps op geïnstalleerd (met landkaarten of zo).
Ik heb het hier NIET over de SD kaart, maar op de ruimte op de telefoon zelf.
Besturingssysteem is Win10.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Wachtwoord veranderd hielp wel iets, maar niet veel.
Wie weet een oplossing ?
Want dit is héél frustrerend !
Het geeft aan dat het in de mail en agenda zit. Terwijl daar praktisch niets in staat.
Ik synchroniseer maar 1 week en in de mail staat haast niks (ook geen bijlages), want die schoon ik op.
Ook de agenda is nauwelijks gevuld.
Lumia 550 geeft aan dat 2,25 Gb bezet is door mail en agenda van de beschikbare 7,28 Gb die het toestel heeft.
De rest is bezet door het systeem en niet verwijderbare apps van Windows zelf (6,5 Gb).
Ik speel geen games en de weinige foto's die ik bewaar, staan op de SD kaart (32 Gb).
Heb er ook geen grote apps op geïnstalleerd (met landkaarten of zo).
Ik heb het hier NIET over de SD kaart, maar op de ruimte op de telefoon zelf.
Besturingssysteem is Win10.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Wachtwoord veranderd hielp wel iets, maar niet veel.
Wie weet een oplossing ?
Want dit is héél frustrerend !
[ Voor 2% gewijzigd door Dixie op 13-01-2017 17:35 . Reden: aanpassingen ]