Toon posts:

nieuwe voeding nodig

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
ik heb al even een zelf gebouwde pc.Sinds vandaag valt die pc regelmatig als ik een game opstart uit.Hij meld dan dat hij dat hij een power surge heeft gedetect.Ik weet dat dit door de voeding komt ik heb nu een corsair cx500. Ik zou graag een voeding hebben die beter kwaliteit heeft

Wat is je budget?
ongeveer 100 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
asus B150M pro gaming
intel i7 6700
msi 1070 x gaming
ram corsair 16 gb
1tb hdd
250gb ssd
coolermaster eve 212

Alle reacties

• Arniebomba
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-02-2025
Als je een ongeveer gelijkwaardig wattage wilt, is de pricewatch: Corsair RM550x uiteraard een mooie vervanger.
Ik denk dat je echter met minder wattage al prima uit de voeten komt. Dan zou de pricewatch: Fractal Design Edison M 450W mooi zijn.

• Arny III
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 26-11-2025
Zag vandaag bij een andere tweaker ook met 'n voedingvraag deze voor bijkomen. Scoort erg goed in de review van Tom'sHardware http://www.tomshardware.c...ies-550w-psu,4805-11.html
Serieuze concurrent van de hierboven genoemde RM550x.
'k Kan me voorstellen dat je na een CX500 niet weer een een CX.. wil, maar de CX450M is een degelijke bronze. Omdat je met je build niet kunt/gaat overklokken is 450W idd meer dan genoeg.

Verwijderd

De Bitfenix Whisper BWG450M is zwaar genoeg voor het systeem.

Verwijderd

Topicstarter
passen deze voedingen in een nzxt s340 case ? of past elke voeding in elke case ?

• Arny III
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 26-11-2025
Ja, de S340 is ATX form factor. De boven genoemde voedingen ook.

In een ATX-kast past zo'n beetje alles. Bij kleinere Mini ITX behuizingen heb je nog wel een SFX (kleiner) of TFX (lange) voeding nodig, maar dus nvt voor jou.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik 1 van deze bovestaande voedingen koop ga ik dan nog last hebben van power surges ? Of kan dit ook komen door iets verkeerd aan te sluiten ?

Verwijderd

Als je alles goed aansluit zal moet het goed gaan.

Bespaar niet op de voeding en koop er een van goede kwaliteit zoals de genoemde Bitfenix. Je hebt immers geen budget gamesysteem. Daarom is het jammer dat je bij aanschaf van dat systeem bespaard hebt op de voeding door je oude te gebruiken, tenmiste, ik neem aan dat het je/een oude voeding is.
Pagina: 1