Contesteruuu Benderuuuu
ik heb hier wel een systeempje met een 300l/h pomp en dat werkt in principe wel goed maar ik zou een toch iets betere pomp kopen.
ook is het vaak zo dat die simpele pompjes niet gemaakt zijn voor 24/7 maar dat ze naar 1 uur aan een tijdje uit moeten. staat in de manual.
ook is het vaak zo dat die simpele pompjes niet gemaakt zijn voor 24/7 maar dat ze naar 1 uur aan een tijdje uit moeten. staat in de manual.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Klopt had een vriend van mij ook met een goedkope 500l/h pomp. Nu hangt er een 1200l/h pomp aan en doet het primaOp maandag 02 juli 2001 17:58 schreef cosmoOo het volgende:
ik heb hier wel een systeempje met een 300l/h pomp en dat werkt in principe wel goed maar ik zou een toch iets betere pomp kopen.
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Maakt dat nou geen klere herrie?
Ps zijn het vijverpompen ofzow?
.Die 1200 l/h is een pomp uit een waterval *binnenhuis ding*. De pomp hangt in het reservoir onder water dus ik hoor 'm nieOp maandag 02 juli 2001 18:07 schreef 001Michael het volgende:
Maakt dat nou geen klere herrie?
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Pagina: 1