Goedkope postbus huren.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.282 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik bestel regelmatig pakketjes online.

Probleem is dat ik de hele dag werk en elke kennis bij mij in de buurt ook. Omdat vaak pakketjes overal weg komen is het moeilijk te zeggen wanneer ze er zijn. En de buren zitten hier natuurlijk ook niet op te wachten en dit begrijp ik van hun kant ook. Ze hebben immers geen postkantoor.

Dus dan moet er een postbus komen!
Maar mijn mond viel open toen ik de prijzen zag, 235 euro per jaar+ een instap tarief.

Een beste hap geld: bijna 20 euro per maand.

Hoe doen jullie dit? Toch bij de buren laten afleveren?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-05 16:56

Barbas

Gallego!

Bestellen en zelf een afhaalpunt kiezen als dit wordt aangeboden. Anders op kantoor laten bezorgen (afwijkend afleveradres opgeven).

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Barbas schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 18:02:
Bestellen en zelf een afhaalpunt kiezen als dit wordt aangeboden. Anders op kantoor laten bezorgen (afwijkend afleveradres opgeven).
Das een handige tip! Ik zal morgen direct informeren als ik het op kantoor kan afleveren, hoef ik ook nog niet om voor de pakketjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Of een pakketbus als je daar de mogelijkheid voor hebt. Hangt wel van formaat en frequentie van de pakketten af of het een oplossing is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:01
De pakketbus als oplossing voor de online shopper

Lees dit eventjes door, misschien is dit wat :)

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik mis hier toch nog wat eigen inzet. Er zijn legio andere opties dan een postbus. Zoals Nat-Water ook zei, kan je kijken in De pakketbus als oplossing voor de online shopper voor meer informatie.

Ik zet hier dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.