Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game pc 600€

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Hallo, ik zou graag mijn eerste (budget) game pc bouwen, mijn budget is 600 euro. Mijn vraag is of jullie zo aardig willen zijn om een lijst van componenten samen te stellen (inclusief windows), ik speel vooral low end games maar zo nu en dan ook zwaardere games.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb geprobeerd om er zelf een samen te stellen, maar helaas weet ik niet zeker of verschillende componenten wel geschikt zijn voor elkaar.

Dank,

Merijn

• ParaLogic
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-11 14:50
Bekijk de best buy guide eens:

reviews: Desktop Best Buy Guide - Januari 2017

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Als je die samengestelde lijst even met ons deelt kunnen we met je meedenken en je verder op weg helpen.
Jou spoonfeeden met kant-en-klare systemen gaan we in ieder geval niet doen. Daar is de Mediamarkt veel beter in dan wij ;)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Allovich
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 00:43
Switchie schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 16:54:
Als je die samengestelde lijst even met ons deelt kunnen we met je meedenken en je verder op weg helpen.
Jou spoonfeeden met kant-en-klare systemen gaan we in ieder geval niet doen. Daar is de Mediamarkt veel beter in dan wij ;)
Offtopic: Behalve dan dat die verkopers veelal weinig weten van de componenten in de kant-en-klare computers en wat echt aansluit op de wensen van de klant :+. Mij werd altijd een i7 geadviseerd, zelfs voor licht office werk 8)7.

Hier de Best Buy Guides doornemen helpt inderdaad al heel wat meer voor de kennisvorming in wat je nodig hebt en wat wel/niet goed is. :)