Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen en videobewerken. Voor het gamen vind ik het leuk om alles snel en op ultra kwaliteit weer te geven. En ik vind het leuk om met de aller nieuwste hardware te werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een maximumprijs van € 2000,- assemblage kan ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik werk momenteel met een verouderd systeem (werk nu nog met een I7 930!)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het tabelletje hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, al heb ik een lichte voorkeur voor Phanteks en Corsair bij cases / voedingen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral dat het al mijn programma's (Autocad, Solidworks) en games zo goed mogelijk kan draaien.
Ga je overklokken?
Ja, ik wil graag een systeem bouwen dat voor de komende jaren weer geschikt is om (zware) games te draaien en tekenprogramma's als autocad en Solidworks.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hoofdzakelijk een kritische blik op mijn keuzes (zoals jullie in de tabel zien is het moederbord nog niet beschikbaar (de ASRock Fatal1ty Z270 Pro gaming I7) Indien jullie betere ideeen hebben of suggesties dan hoor ik dat heel graag! Ik heb momenteel al 2 prima Iiyama schermen waar ik erg tevreden over ben dus randzaken zoals deze zijn niet nodig.
Ik kijk uit naar jullie reacties en boven al heel erg bedankt voor jullie hulp en kritische blik, het word erg gewaardeerd!!
Ik wil gaan gamen en videobewerken. Voor het gamen vind ik het leuk om alles snel en op ultra kwaliteit weer te geven. En ik vind het leuk om met de aller nieuwste hardware te werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een maximumprijs van € 2000,- assemblage kan ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik werk momenteel met een verouderd systeem (werk nu nog met een I7 930!)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het tabelletje hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, al heb ik een lichte voorkeur voor Phanteks en Corsair bij cases / voedingen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral dat het al mijn programma's (Autocad, Solidworks) en games zo goed mogelijk kan draaien.
Ga je overklokken?
Ja, ik wil graag een systeem bouwen dat voor de komende jaren weer geschikt is om (zware) games te draaien en tekenprogramma's als autocad en Solidworks.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hoofdzakelijk een kritische blik op mijn keuzes (zoals jullie in de tabel zien is het moederbord nog niet beschikbaar (de ASRock Fatal1ty Z270 Pro gaming I7) Indien jullie betere ideeen hebben of suggesties dan hoor ik dat heel graag! Ik heb momenteel al 2 prima Iiyama schermen waar ik erg tevreden over ben dus randzaken zoals deze zijn niet nodig.
Ik kijk uit naar jullie reacties en boven al heel erg bedankt voor jullie hulp en kritische blik, het word erg gewaardeerd!!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 375,95 | € 375,95 |
| 1 | ASRock Fatal1ty Z270 Professional Gaming i7 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH 8GB | € 759,95 | € 759,95 |
| 1 | Seagate Barracuda Barracuda, 2TB | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Phanteks Enthoo Pro Window Zwart | € 98,- | € 98,- |
| 1 | Noctua NH-D14 | € 68,50 | € 68,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LED CMU16GX4M2C3000C15 | € 129,95 | € 129,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Sandisk Ultra II SSD 960GB | € 240,76 | € 240,76 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.845,06 | |